2014-06-17 spaudos konferencijos atgarsiai žiniasklaidoje2014-06-17: СМИ o пресс-конференции2014-06-17: Mass Media about Press Conference

logo_ziniasklaidaKaip pranešėme įraše „2014-06-17 spaudos konferencija BNS apie Vilniaus viešąjį transportą“, šiandien įvyko trijų UAB „Vilniaus viešasis transportas“ veikiančių profesinių sąjungų organizuota spaudos konferencija tema „Viešasis transportas Vilniuje – kas paslėpta po spalvinga „Vilniečio juosta“ ir kas mūsų dar laukia?“

Dėkojame žiniasklaidos atstovams, kurie atvyko į spaudos konferenciją ir apie ją papasakojo savo skaitytojams, klausytojams ir žiūrovams.

Šiame įraše ir apžvelgsime žiniasklaidos pranešimus iš šios spaudos konferencijos.

logo_ziniasklaidaКак ранее сообщалось в записи „17 июня 2014 г. – пресс-конференция BNS об общественном транспорте Вильнюса“, сегодня состоялась пресс-конференция организованная тремя профсоюзами, действующими в ЗАО „Вильняус виешасис транспортас“ [Вильнюсский общественный транспорт]. Тема конференции – „Общественный транспорт в Вильнюсе – что скрыто под разноцветной „Полосой Вильнюсца“ и что нас еще ждет дальше?“.

Благодарим представителей прессы, которые посетили пресс-конференцию и рассказали о ней своим читателям, слушателям и зрителям.

В этой записи мы дадим обзор сообщений прессы по теме этой конференции.

logo_ziniasklaidaKaip pranešėme įraše „2014-06-17 spaudos konferencija BNS apie Vilniaus viešąjį transportą“, šiandien įvyko trijų UAB „Vilniaus viešasis transportas“ veikiančių profesinių sąjungų organizuota spaudos konferencija tema „Viešasis transportas Vilniuje – kas paslėpta po spalvinga „Vilniečio juosta“ ir kas mūsų dar laukia?“

Dėkojame žiniasklaidos atstovams, kurie atvyko į spaudos konferenciją ir apie ją papasakojo savo skaitytojams, klausytojams ir žiūrovams.

Šiame įraše ir apžvelgsime žiniasklaidos pranešimus iš šios spaudos konferencijos.

TV reportažai:

  • init.tv žinių reportažas (rodomas iškart po žinių temų):

  • Info diena (InfoTV), 2014-06-17: judėjimo „Už troleibusus Vilniuje” atstovo Mariaus Markevičiaus ir žurnalisto Viktoro Jakovlevo pokalbis dėl situacijos Vilniaus m. viešajame transporte.

Naujienų portalų pranešimai:

Pastebėjimas dėl šio straipsnio: užsidegė (įmonės teritorijoje) tik vienas iš naujųjų „Solaris“ autobusų, kiti įmonės teritorijoje bei maršrutuose užsidegę autobusai – senesni. Dėl kelių būklės visgi vairuotojai itin skundžiasi – dėl jų priežiūros (konferencijos metu buvo paminėtos Antakalnio, Basanavičiaus gatvės) ne itin gerai prižiūrimas transportas kenčia dar labiau. Kita smulkmena – naujų autobusų pardavimo konkursą laimėjusiai „Solaris“ atstovybei vadovauja ne buvęs „VVT“, bet buvęs „Vilniaus troleibusai“ vadovas Jonas Bagdonavičius.

Apie trečdalį keleivių buvo kalbama tik imant 1G maršruto pavyzdį. Tai yra, naudojančių 1G maršrutą keleivių skaičiai buvo paminėti analizuojant skirtingų tyrimų rezultatus – viename, atliktame 2013 metų rugsėjo mėn., buvo tiriamas bendras viešojo transporto keleivių srautas per valandą visame viešajame transporte (keleivių skaičius piko metu – 3780 per valandą), kitame, atliktame 2014 metų kovo mėnesį – keleivių srautas 1G autobusuose (keleivių skaičius – 1134 per valandą).

  • BNS paruoštą spaudos pranešimą, kurio turinys gerokai neatitinka konferencijoje išsakytos informacijos paskelbė:

lrt.lt „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos priešinasi naujiems autobusams“

15min.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos – prieš naujus autobusus“

diena.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos – prieš naujus autobusus“

vezejugidas.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos priešinasi naujiems autobusams“

a) pirmiausia, profsąjungos naujiems autobusams nesipriešina – jos nepritaria naujos transporto rūšies būtinumui;

b) buvo teigiama, kad geriau ir tolygiau sutvarkius tvarkaraščius, panaikinus dirbtinius jų „ištempimus“, ne sumažės spūsčių, bet pradings važiavimas „karavanais“, keleivių srautai transporto priemonėse pasiskirstys tolygiau, todėl nebus jokio poreikio miesto gatvėse neva „talpesnei“ transporto rūšiai;

c) Danuta Khlopova kalbėjo ne tik apie naujų autobusų gedimus, bet apie gedimus ir remonto kokybę apskritai;

d) Alina Ryžinskaja apie naujos transporto rūšies poreikį nekalbėjo;

e) Pastaruoju metu Vilniuje nupirkti ne tik paminėti autobusai, tačiau taip pat 18 vnt. dujinių MAN, o šiemet – ir 20 vnt dujinių „Castrosúa City Versus Citelis CNG“ bei vienas hibridinis „Castrosúa Tempus Hybrid“.

(Bus papildyta)

TV reportažai:

  • init.tv žinių reportažas (rodomas iškart po žinių temų):

  • Info diena (InfoTV), 2014-06-17: judėjimo „Už troleibusus Vilniuje” atstovo Mariaus Markevičiaus ir žurnalisto Viktoro Jakovlevo pokalbis dėl situacijos Vilniaus m. viešajame transporte.

Naujienų portalų pranešimai:

Pastebėjimas dėl šio straipsnio: užsidegė (įmonės teritorijoje) tik vienas iš naujųjų „Solaris“ autobusų, kiti įmonės teritorijoje bei maršrutuose užsidegę autobusai – senesni. Dėl kelių būklės visgi vairuotojai itin skundžiasi – dėl jų priežiūros (konferencijos metu buvo paminėtos Antakalnio, Basanavičiaus gatvės) ne itin gerai prižiūrimas transportas kenčia dar labiau. Kita smulkmena – naujų autobusų pardavimo konkursą laimėjusiai „Solaris“ atstovybei vadovauja ne buvęs „VVT“, bet buvęs „Vilniaus troleibusai“ vadovas Jonas Bagdonavičius.

Apie trečdalį keleivių buvo kalbama tik imant 1G maršruto pavyzdį. Tai yra, naudojančių 1G maršrutą keleivių skaičiai buvo paminėti analizuojant skirtingų tyrimų rezultatus – viename, atliktame 2013 metų rugsėjo mėn., buvo tiriamas bendras viešojo transporto keleivių srautas per valandą visame viešajame transporte (keleivių skaičius piko metu – 3780 per valandą), kitame, atliktame 2014 metų kovo mėnesį – keleivių srautas 1G autobusuose (keleivių skaičius – 1134 per valandą).

  • BNS paruoštą spaudos pranešimą, kurio turinys gerokai neatitinka konferencijoje išsakytos informacijos paskelbė:

lrt.lt „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos priešinasi naujiems autobusams“

15min.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos – prieš naujus autobusus“

diena.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos – prieš naujus autobusus“

vezejugidas.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos priešinasi naujiems autobusams“

a) pirmiausia, profsąjungos naujiems autobusams nesipriešina – jos nepritaria naujos transporto rūšies būtinumui;

b) buvo teigiama, kad geriau ir tolygiau sutvarkius tvarkaraščius, panaikinus dirbtinius jų „ištempimus“, ne sumažės spūsčių, bet pradings važiavimas „karavanais“, keleivių srautai transporto priemonėse pasiskirstys tolygiau, todėl nebus jokio poreikio miesto gatvėse neva „talpesnei“ transporto rūšiai;

c) Danuta Khlopova kalbėjo ne tik apie naujų autobusų gedimus, bet apie gedimus ir remonto kokybę apskritai;

d) Alina Ryžinskaja apie naujos transporto rūšies poreikį nekalbėjo;

e) Pastaruoju metu Vilniuje nupirkti ne tik paminėti autobusai, tačiau taip pat 18 vnt. dujinių MAN, o šiemet – ir 20 vnt dujinių „Castrosúa City Versus Citelis CNG“ bei vienas hibridinis „Castrosúa Tempus Hybrid“.

(Bus papildyta)

TV reportažai:

  • init.tv žinių reportažas (rodomas iškart po žinių temų):

  • Info diena (InfoTV), 2014-06-17: judėjimo „Už troleibusus Vilniuje” atstovo Mariaus Markevičiaus ir žurnalisto Viktoro Jakovlevo pokalbis dėl situacijos Vilniaus m. viešajame transporte.

Naujienų portalų pranešimai:

Pastebėjimas dėl šio straipsnio: užsidegė (įmonės teritorijoje) tik vienas iš naujųjų „Solaris“ autobusų, kiti įmonės teritorijoje bei maršrutuose užsidegę autobusai – senesni. Dėl kelių būklės visgi vairuotojai itin skundžiasi – dėl jų priežiūros (konferencijos metu buvo paminėtos Antakalnio, Basanavičiaus gatvės) ne itin gerai prižiūrimas transportas kenčia dar labiau. Kita smulkmena – naujų autobusų pardavimo konkursą laimėjusiai „Solaris“ atstovybei vadovauja ne buvęs „VVT“, bet buvęs „Vilniaus troleibusai“ vadovas Jonas Bagdonavičius.

Apie trečdalį keleivių buvo kalbama tik imant 1G maršruto pavyzdį. Tai yra, naudojančių 1G maršrutą keleivių skaičiai buvo paminėti analizuojant skirtingų tyrimų rezultatus – viename, atliktame 2013 metų rugsėjo mėn., buvo tiriamas bendras viešojo transporto keleivių srautas per valandą visame viešajame transporte (keleivių skaičius piko metu – 3780 per valandą), kitame, atliktame 2014 metų kovo mėnesį – keleivių srautas 1G autobusuose (keleivių skaičius – 1134 per valandą).

  • BNS paruoštą spaudos pranešimą, kurio turinys gerokai neatitinka konferencijoje išsakytos informacijos paskelbė:

lrt.lt „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos priešinasi naujiems autobusams“

15min.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos – prieš naujus autobusus“

diena.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos – prieš naujus autobusus“

vezejugidas.lt: „Vilniaus viešojo transporto profsąjungos priešinasi naujiems autobusams“

a) pirmiausia, profsąjungos naujiems autobusams nesipriešina – jos nepritaria naujos transporto rūšies būtinumui;

b) buvo teigiama, kad geriau ir tolygiau sutvarkius tvarkaraščius, panaikinus dirbtinius jų „ištempimus“, ne sumažės spūsčių, bet pradings važiavimas „karavanais“, keleivių srautai transporto priemonėse pasiskirstys tolygiau, todėl nebus jokio poreikio miesto gatvėse neva „talpesnei“ transporto rūšiai;

c) Danuta Khlopova kalbėjo ne tik apie naujų autobusų gedimus, bet apie gedimus ir remonto kokybę apskritai;

d) Alina Ryžinskaja apie naujos transporto rūšies poreikį nekalbėjo;

e) Pastaruoju metu Vilniuje nupirkti ne tik paminėti autobusai, tačiau taip pat 18 vnt. dujinių MAN, o šiemet – ir 20 vnt dujinių „Castrosúa City Versus Citelis CNG“ bei vienas hibridinis „Castrosúa Tempus Hybrid“.

(Bus papildyta)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *