Šį sekmadienį, 2013 m. rugpjūčio 25 d., Vilniuje įvyko dviračių maratonas, pavadintas „Velomaratonu“. Dviratis – daiktas šaunus ir turbūt kiekvienas iš mūsų esame ne po kilometrą jais nuvažiavę (šių eilučių autorius pats vagių dėka poros dviračių yra netekęs), ir tokios šventės, be abejo, reikalingos.
Šeimyniškių gatvei sekmadienį teko atlaikyti daug didesnius nei įprasta eismo srautus.
Deja, ne visus ši šventė nudžiugino. Kadangi maratono trasa buvo miesto centre, buvo visiškai uždarytas eismas gana nemažoje dalyje miesto, nuo ankstyvo ryto iki 19 val. nevažiavo keturių maršrutų troleibusai, buvo pakeistos penkių maršrutų troleibusų ir šešiolikos maršrutų autobusų trasos. Nors viešajame transporte kurį laiką prieš renginį skambėjo įrašas (beje, jis tebeskambėjo ir šiandien, pirmadienį) apie tai, kad šią dieną keisis kai kurios trasos, o apie pakeitimus galima sužinoti interneto svetainėje bei paskambinus telefonu, taip pat troleibusuose buvo pakabintas sąrašas apie tai, kurių maršrutų troleibusai nevažiuos ir kurių trasos bus pakeistos, pakeliavus sekmadienį po miestą galima daryti kelis pastebėjimus:
1. Nemaža dalis keleivių nežinojo apie pakeitimus ir dar labiau nežinojo apie tai, kaip jiems visgi nuvažiuoti į reikiamą vietą. Paprastas pavyzdys – „Žaliojo tilto“ stotelė nefunkcionuoja, gausybė žmonių suplūdusi į „Europos aikštės“ stotelę, tačiau joje nėra jokios informacijos, kaip patekti, pvz., į Stotį ar Baltupius.
2. Nejau šiuolaikinės technologijos neleidžia esant tokiai situacijai paskutinėje prieš pakeistą maršrutą stotelėje paskelbti specialaus garsinio perspėjimo apie pakeistą trasą? Buvo liūdna stebėti besiblaškančias bobutes, kurios ne savo noru buvo vežamos ne ten, kur jos tikėjosi nukeliauti.
3. Akivaizdu, kad informacinėmis technologijomis viešojo transporto keleiviai nesinaudoja taip, kaip kad galvoja / tikisi specialistai iš „Susisiekimo paslaugų“. Antra, svetainėje buvęs pranešimas ir „interaktyvus žemėlapis“ nebuvo informatyvūs (t. y., šalia panaikinto ar pakeisto maršruto nebuvo pateikta informacija, kokiu būdu žmogus galės pasiekti vieną ar kitą panaikintoje/pakeistoje trasoje esantį objektą).
4. Garso įrašuose, interneto svetainėje buvo pateikiamas telefono numeris, skirtas informacijai gauti – deja, jis veikė darbo dienomis ir darbo valandomis, bet ne tuomet, kai keleiviai blaškėsi stotelėse ir tarp jų.
Į tokius klausimus kaip „ar kas paskaičiavo, kiek keleivių dėl šių siurprizų prakeikė viešąjį transportą ir pažadėjo į jį kojos nebekelti“ bei „ar kas kompensuos nuostolius, kuriuos VVT neabejotinai patyrė ir patirs dėl tokių kad ir planuotų, bet blogų pokyčių“, turbūt atsakymo nebus…
Kelios nuotraukos su sekmadienį pakeistais maršrutais važiavusiais troleibusais.
Извините, данная новость пока непереведена на русский язык.
Šį sekmadienį, 2013 m. rugpjūčio 25 d., Vilniuje įvyko dviračių maratonas, pavadintas „Velomaratonu“. Dviratis – daiktas šaunus ir turbūt kiekvienas iš mūsų esame ne po kilometrą jais nuvažiavę (šių eilučių autorius pats vagių dėka poros dviračių yra netekęs), ir tokios šventės, be abejo, reikalingos.
Šeimyniškių gatvei sekmadienį teko atlaikyti daug didesnius nei įprasta eismo srautus.
Deja, ne visus ši šventė nudžiugino. Kadangi maratono trasa buvo miesto centre, buvo visiškai uždarytas eismas gana nemažoje dalyje miesto, nuo ankstyvo ryto iki 19 val. nevažiavo keturių maršrutų troleibusai, buvo pakeistos penkių maršrutų troleibusų ir šešiolikos maršrutų autobusų trasos. Nors viešajame transporte kurį laiką prieš renginį skambėjo įrašas (beje, jis tebeskambėjo ir šiandien, pirmadienį) apie tai, kad šią dieną keisis kai kurios trasos, o apie pakeitimus galima sužinoti interneto svetainėje bei paskambinus telefonu, taip pat troleibusuose buvo pakabintas sąrašas apie tai, kurių maršrutų troleibusai nevažiuos ir kurių trasos bus pakeistos, pakeliavus sekmadienį po miestą galima daryti kelis pastebėjimus:
1. Nemaža dalis keleivių nežinojo apie pakeitimus ir dar labiau nežinojo apie tai, kaip jiems visgi nuvažiuoti į reikiamą vietą. Paprastas pavyzdys – „Žaliojo tilto“ stotelė nefunkcionuoja, gausybė žmonių suplūdusi į „Europos aikštės“ stotelę, tačiau joje nėra jokios informacijos, kaip patekti, pvz., į Stotį ar Baltupius.
2. Nejau šiuolaikinės technologijos neleidžia esant tokiai situacijai paskutinėje prieš pakeistą maršrutą stotelėje paskelbti specialaus garsinio perspėjimo apie pakeistą trasą? Buvo liūdna stebėti besiblaškančias bobutes, kurios ne savo noru buvo vežamos ne ten, kur jos tikėjosi nukeliauti.
3. Akivaizdu, kad informacinėmis technologijomis viešojo transporto keleiviai nesinaudoja taip, kaip kad galvoja / tikisi specialistai iš „Susisiekimo paslaugų“. Antra, svetainėje buvęs pranešimas ir „interaktyvus žemėlapis“ nebuvo informatyvūs (t. y., šalia panaikinto ar pakeisto maršruto nebuvo pateikta informacija, kokiu būdu žmogus galės pasiekti vieną ar kitą panaikintoje/pakeistoje trasoje esantį objektą).
4. Garso įrašuose, interneto svetainėje buvo pateikiamas telefono numeris, skirtas informacijai gauti – deja, jis veikė darbo dienomis ir darbo valandomis, bet ne tuomet, kai keleiviai blaškėsi stotelėse ir tarp jų.
Į tokius klausimus kaip „ar kas paskaičiavo, kiek keleivių dėl šių siurprizų prakeikė viešąjį transportą ir pažadėjo į jį kojos nebekelti“ bei „ar kas kompensuos nuostolius, kuriuos VVT neabejotinai patyrė ir patirs dėl tokių kad ir planuotų, bet blogų pokyčių“, turbūt atsakymo nebus…
Kelios nuotraukos su sekmadienį pakeistais maršrutais važiavusiais troleibusais.
Sorry this article is not available in English yet.
Šį sekmadienį, 2013 m. rugpjūčio 25 d., Vilniuje įvyko dviračių maratonas, pavadintas „Velomaratonu“. Dviratis – daiktas šaunus ir turbūt kiekvienas iš mūsų esame ne po kilometrą jais nuvažiavę (šių eilučių autorius pats vagių dėka poros dviračių yra netekęs), ir tokios šventės, be abejo, reikalingos.
Šeimyniškių gatvei sekmadienį teko atlaikyti daug didesnius nei įprasta eismo srautus.
Deja, ne visus ši šventė nudžiugino. Kadangi maratono trasa buvo miesto centre, buvo visiškai uždarytas eismas gana nemažoje dalyje miesto, nuo ankstyvo ryto iki 19 val. nevažiavo keturių maršrutų troleibusai, buvo pakeistos penkių maršrutų troleibusų ir šešiolikos maršrutų autobusų trasos. Nors viešajame transporte kurį laiką prieš renginį skambėjo įrašas (beje, jis tebeskambėjo ir šiandien, pirmadienį) apie tai, kad šią dieną keisis kai kurios trasos, o apie pakeitimus galima sužinoti interneto svetainėje bei paskambinus telefonu, taip pat troleibusuose buvo pakabintas sąrašas apie tai, kurių maršrutų troleibusai nevažiuos ir kurių trasos bus pakeistos, pakeliavus sekmadienį po miestą galima daryti kelis pastebėjimus:
1. Nemaža dalis keleivių nežinojo apie pakeitimus ir dar labiau nežinojo apie tai, kaip jiems visgi nuvažiuoti į reikiamą vietą. Paprastas pavyzdys – „Žaliojo tilto“ stotelė nefunkcionuoja, gausybė žmonių suplūdusi į „Europos aikštės“ stotelę, tačiau joje nėra jokios informacijos, kaip patekti, pvz., į Stotį ar Baltupius.
2. Nejau šiuolaikinės technologijos neleidžia esant tokiai situacijai paskutinėje prieš pakeistą maršrutą stotelėje paskelbti specialaus garsinio perspėjimo apie pakeistą trasą? Buvo liūdna stebėti besiblaškančias bobutes, kurios ne savo noru buvo vežamos ne ten, kur jos tikėjosi nukeliauti.
3. Akivaizdu, kad informacinėmis technologijomis viešojo transporto keleiviai nesinaudoja taip, kaip kad galvoja / tikisi specialistai iš „Susisiekimo paslaugų“. Antra, svetainėje buvęs pranešimas ir „interaktyvus žemėlapis“ nebuvo informatyvūs (t. y., šalia panaikinto ar pakeisto maršruto nebuvo pateikta informacija, kokiu būdu žmogus galės pasiekti vieną ar kitą panaikintoje/pakeistoje trasoje esantį objektą).
4. Garso įrašuose, interneto svetainėje buvo pateikiamas telefono numeris, skirtas informacijai gauti – deja, jis veikė darbo dienomis ir darbo valandomis, bet ne tuomet, kai keleiviai blaškėsi stotelėse ir tarp jų.
Į tokius klausimus kaip „ar kas paskaičiavo, kiek keleivių dėl šių siurprizų prakeikė viešąjį transportą ir pažadėjo į jį kojos nebekelti“ bei „ar kas kompensuos nuostolius, kuriuos VVT neabejotinai patyrė ir patirs dėl tokių kad ir planuotų, bet blogų pokyčių“, turbūt atsakymo nebus…
Kelios nuotraukos su sekmadienį pakeistais maršrutais važiavusiais troleibusais.
2 thoughts on “Velomataronas 2013 ir viešasis transportasВеломарафон 2013 и общественный транспортVelomarathon 2013 and public transport”