Vakar, 2013 m. birželio 12 d., Vilniaus m. savivaldybėje Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, Viešojo transporto nepriklausoma darbuotojų profesinė sąjunga, Naujoji profesinė sąjunga, Vilniaus m. vežėjų asociacija, judėjimas „Už troleibusus Vilniuje“ pakvietė dalyvauti apskrito stalo diskusijoje: „Vilniaus m. viešasis transportas. Dabartinė situacija. Problemos. Ateitis“, kurioje norėta aptarti dabartinę Vilniaus m. viešojo transporto sistemą, numatomos pokyčius ir diskusijų būdu ieškoti būdų jos tobulinimui.
Informacija apie diskusiją spaudoje:
diena.lt: A. Zuokas transporto reformos kritikų į numatytą salę neįleido
Grynas – delfi.lt: Troleibusų gynėjai: su tokia reforma apsijuoksime prieš visą Europą
lrytas.lt: Opozicija gąsdina po liepos 1-osios Vilniuje prasidėsiančia pasaulio pabaiga
Pervyj baltijskij vaizdo reportažas rusų kalba:
Renginyje dalyvavo profesinių sąjungų, visuomeninių organizacijų bei judėjimų, studentų atstovybių, pensininkų sąjūdžio atstovai.
Nors į diskusiją buvo pakviesti visų miesto taryboje atstovaujamų politinių partijų atstovai, tenka apgailestauti, kad valdantieji susidomėjimo neparodė – turbūt lengviau priimti sprendimus, neklausant balso tų, kuriuos tie sprendimai tiesiogiai įtakos… Vis dėlto, renginyje dalyvavo Lietuvos Respublikos Seimo nariai Arvydas Anušauskas ir Mantas Adomėnas, taip pat Vilniaus m. savivaldybės tarybos nariai Valdas Benkunskas, Gediminas Švilpa, Vytautas Milėnas, Juozas Antanaitis.
Į renginį taip pat buvo kviečiami Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos atstovai, UAB „Vilniaus viešasis transportas“, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ vadovai, Vilniaus m. savivaldybės administracijos Miesto transporto sk. vyr. specialistas Kastytis Lubys – deja, niekas iš jų į diskusiją neatvyko.
Извините, данная новость пока непереведена на русский язык.
Vakar, 2013 m. birželio 12 d., Vilniaus m. savivaldybėje Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, Viešojo transporto nepriklausoma darbuotojų profesinė sąjunga, Naujoji profesinė sąjunga, Vilniaus m. vežėjų asociacija, judėjimas „Už troleibusus Vilniuje“ pakvietė dalyvauti apskrito stalo diskusijoje: „Vilniaus m. viešasis transportas. Dabartinė situacija. Problemos. Ateitis“, kurioje norėta aptarti dabartinę Vilniaus m. viešojo transporto sistemą, numatomos pokyčius ir diskusijų būdu ieškoti būdų jos tobulinimui.
Informacija apie diskusiją spaudoje:
diena.lt: A. Zuokas transporto reformos kritikų į numatytą salę neįleido
Grynas – delfi.lt: Troleibusų gynėjai: su tokia reforma apsijuoksime prieš visą Europą
lrytas.lt: Opozicija gąsdina po liepos 1-osios Vilniuje prasidėsiančia pasaulio pabaiga
Pervyj baltijskij vaizdo reportažas rusų kalba:
Renginyje dalyvavo profesinių sąjungų, visuomeninių organizacijų bei judėjimų, studentų atstovybių, pensininkų sąjūdžio atstovai.
Nors į diskusiją buvo pakviesti visų miesto taryboje atstovaujamų politinių partijų atstovai, tenka apgailestauti, kad valdantieji susidomėjimo neparodė – turbūt lengviau priimti sprendimus, neklausant balso tų, kuriuos tie sprendimai tiesiogiai įtakos… Vis dėlto, renginyje dalyvavo Lietuvos Respublikos Seimo nariai Arvydas Anušauskas ir Mantas Adomėnas, taip pat Vilniaus m. savivaldybės tarybos nariai Valdas Benkunskas, Gediminas Švilpa, Vytautas Milėnas, Juozas Antanaitis.
Į renginį taip pat buvo kviečiami Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos atstovai, UAB „Vilniaus viešasis transportas“, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ vadovai, Vilniaus m. savivaldybės administracijos Miesto transporto sk. vyr. specialistas Kastytis Lubys – deja, niekas iš jų į diskusiją neatvyko.
Sorry this article is not available in English yet.
Vakar, 2013 m. birželio 12 d., Vilniaus m. savivaldybėje Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, Viešojo transporto nepriklausoma darbuotojų profesinė sąjunga, Naujoji profesinė sąjunga, Vilniaus m. vežėjų asociacija, judėjimas „Už troleibusus Vilniuje“ pakvietė dalyvauti apskrito stalo diskusijoje: „Vilniaus m. viešasis transportas. Dabartinė situacija. Problemos. Ateitis“, kurioje norėta aptarti dabartinę Vilniaus m. viešojo transporto sistemą, numatomos pokyčius ir diskusijų būdu ieškoti būdų jos tobulinimui.
Informacija apie diskusiją spaudoje:
diena.lt: A. Zuokas transporto reformos kritikų į numatytą salę neįleido
Grynas – delfi.lt: Troleibusų gynėjai: su tokia reforma apsijuoksime prieš visą Europą
lrytas.lt: Opozicija gąsdina po liepos 1-osios Vilniuje prasidėsiančia pasaulio pabaiga
Pervyj baltijskij vaizdo reportažas rusų kalba:
Renginyje dalyvavo profesinių sąjungų, visuomeninių organizacijų bei judėjimų, studentų atstovybių, pensininkų sąjūdžio atstovai.
Nors į diskusiją buvo pakviesti visų miesto taryboje atstovaujamų politinių partijų atstovai, tenka apgailestauti, kad valdantieji susidomėjimo neparodė – turbūt lengviau priimti sprendimus, neklausant balso tų, kuriuos tie sprendimai tiesiogiai įtakos… Vis dėlto, renginyje dalyvavo Lietuvos Respublikos Seimo nariai Arvydas Anušauskas ir Mantas Adomėnas, taip pat Vilniaus m. savivaldybės tarybos nariai Valdas Benkunskas, Gediminas Švilpa, Vytautas Milėnas, Juozas Antanaitis.
Į renginį taip pat buvo kviečiami Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos atstovai, UAB „Vilniaus viešasis transportas“, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ vadovai, Vilniaus m. savivaldybės administracijos Miesto transporto sk. vyr. specialistas Kastytis Lubys – deja, niekas iš jų į diskusiją neatvyko.
Įžangoje buvo parodytas keliose šalyse kurtas filmas „ TROLLEY movie“
(originalą, titrai anglų kalba, galima rasti čia)
Pristatymų medžiaga:
1. Kai kurių naujovių, laukiančių po 2013 m. liepos 1 d., pristatymas
Pastabos žiūrintiems skaidres be pristatymo:
4 skaidrė – tw – time of waiting – laukimo laikas
10 skaidrė: 5min (iki stotelės) + 7,5 min (kelionė) + 6 min (persėdimas) + 7,5 min (kelionė) + 5 min (atėjimas iki tikslo)
11 skaidrė: En – ekonominiai nuostoliai – patiriami laukiančiųjų, kol tramvajus „dings iš akių”
13 skaidrė: EJ – eismo juosta; LA – lengvieji automobiliai
Renginio metu pasisakė Vilniaus m. vežėjų atstovai, priminę tai, kad keleiviams atimama teisė rinktis jiems patogų transportą. VGTU studentų atstovybės prezidentas Dionis Martsinkevichus atkreipė dėmesį, kad nėra patogaus susisiekimo visuomeniniu transportu tarp didelių studentų „miestelių“ – Saulėtekio ir Baltupių (beje, tą patį akcentavo prieš tai kalbintas VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Miestų statybos katedros dr.doc. Antanas Klibavičius – kad ir dabartinėmis pertvarkomis kažkodėl koncentruojamasi į geležinkelio stotį, tuo tarpu ten, kur keleivių srautai yra, ir reikalingas patogus tiesioginis viešasis transportas – jo taip ir nesulaukiama). Studentai paminėjo ir tai, kad Vilniuje, Saulėtekyje, jau veikia visą parą atidaryta biblioteka, tuo tarpu studentams, gyvenantiems Baltupiuose ar miesto centre, kurie neretai dienomis dirba, o studijuoti teturi laiko naktimis, viešasis transportas telieka svajone.
(bus papildyta)
Renginio vaizdo įrašas:
…pabaigai – nuoroda į 2009 m. straipsnį savaitraštyje „Atgimimas“:
„Kita stotelė – privatizacija“
Metai kiti, o situacija… lyg straipsnis būtų buvęs parašytas vakar:
Jeigu prisiminsime 1998-uosius, viešasis transportas buvo ant griuvimo ribos. Šiandien situacija visiškai kita“, – taip interviu spalio 5 dieną kalbėjo Vilniaus viešąjį transportą administruojančios savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ (SP) direktorius Vaidotas Antanavičius.
Vadovai pasikeitė, tik jų kalbos – ne. Labai rekomenduoju paskaityti straipsnį – o išvadas galėsite nesunkiai pasidaryti patys…
Įžangoje buvo parodytas keliose šalyse kurtas filmas „ TROLLEY movie“
(originalą, titrai anglų kalba, galima rasti čia)
Pristatymų medžiaga:
1. Kai kurių naujovių, laukiančių po 2013 m. liepos 1 d., pristatymas
Pastabos žiūrintiems skaidres be pristatymo:
4 skaidrė – tw – time of waiting – laukimo laikas
10 skaidrė: 5min (iki stotelės) + 7,5 min (kelionė) + 6 min (persėdimas) + 7,5 min (kelionė) + 5 min (atėjimas iki tikslo)
11 skaidrė: En – ekonominiai nuostoliai – patiriami laukiančiųjų, kol tramvajus „dings iš akių”
13 skaidrė: EJ – eismo juosta; LA – lengvieji automobiliai
Renginio metu pasisakė Vilniaus m. vežėjų atstovai, priminę tai, kad keleiviams atimama teisė rinktis jiems patogų transportą. VGTU studentų atstovybės prezidentas Dionis Martsinkevichus atkreipė dėmesį, kad nėra patogaus susisiekimo visuomeniniu transportu tarp didelių studentų „miestelių“ – Saulėtekio ir Baltupių (beje, tą patį akcentavo prieš tai kalbintas VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Miestų statybos katedros dr.doc. Antanas Klibavičius – kad ir dabartinėmis pertvarkomis kažkodėl koncentruojamasi į geležinkelio stotį, tuo tarpu ten, kur keleivių srautai yra, ir reikalingas patogus tiesioginis viešasis transportas – jo taip ir nesulaukiama). Studentai paminėjo ir tai, kad Vilniuje, Saulėtekyje, jau veikia visą parą atidaryta biblioteka, tuo tarpu studentams, gyvenantiems Baltupiuose ar miesto centre, kurie neretai dienomis dirba, o studijuoti teturi laiko naktimis, viešasis transportas telieka svajone.
(bus papildyta)
Renginio vaizdo įrašas:
…pabaigai – nuoroda į 2009 m. straipsnį savaitraštyje „Atgimimas“:
„Kita stotelė – privatizacija“
Metai kiti, o situacija… lyg straipsnis būtų buvęs parašytas vakar:
Jeigu prisiminsime 1998-uosius, viešasis transportas buvo ant griuvimo ribos. Šiandien situacija visiškai kita“, – taip interviu spalio 5 dieną kalbėjo Vilniaus viešąjį transportą administruojančios savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ (SP) direktorius Vaidotas Antanavičius.
Vadovai pasikeitė, tik jų kalbos – ne. Labai rekomenduoju paskaityti straipsnį – o išvadas galėsite nesunkiai pasidaryti patys…
Įžangoje buvo parodytas keliose šalyse kurtas filmas „ TROLLEY movie“
(originalą, titrai anglų kalba, galima rasti čia)
Pristatymų medžiaga:
1. Kai kurių naujovių, laukiančių po 2013 m. liepos 1 d., pristatymas
Pastabos žiūrintiems skaidres be pristatymo:
4 skaidrė – tw – time of waiting – laukimo laikas
10 skaidrė: 5min (iki stotelės) + 7,5 min (kelionė) + 6 min (persėdimas) + 7,5 min (kelionė) + 5 min (atėjimas iki tikslo)
11 skaidrė: En – ekonominiai nuostoliai – patiriami laukiančiųjų, kol tramvajus „dings iš akių”
13 skaidrė: EJ – eismo juosta; LA – lengvieji automobiliai
Renginio metu pasisakė Vilniaus m. vežėjų atstovai, priminę tai, kad keleiviams atimama teisė rinktis jiems patogų transportą. VGTU studentų atstovybės prezidentas Dionis Martsinkevichus atkreipė dėmesį, kad nėra patogaus susisiekimo visuomeniniu transportu tarp didelių studentų „miestelių“ – Saulėtekio ir Baltupių (beje, tą patį akcentavo prieš tai kalbintas VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Miestų statybos katedros dr.doc. Antanas Klibavičius – kad ir dabartinėmis pertvarkomis kažkodėl koncentruojamasi į geležinkelio stotį, tuo tarpu ten, kur keleivių srautai yra, ir reikalingas patogus tiesioginis viešasis transportas – jo taip ir nesulaukiama). Studentai paminėjo ir tai, kad Vilniuje, Saulėtekyje, jau veikia visą parą atidaryta biblioteka, tuo tarpu studentams, gyvenantiems Baltupiuose ar miesto centre, kurie neretai dienomis dirba, o studijuoti teturi laiko naktimis, viešasis transportas telieka svajone.
(bus papildyta)
Renginio vaizdo įrašas:
…pabaigai – nuoroda į 2009 m. straipsnį savaitraštyje „Atgimimas“:
„Kita stotelė – privatizacija“
Metai kiti, o situacija… lyg straipsnis būtų buvęs parašytas vakar:
Jeigu prisiminsime 1998-uosius, viešasis transportas buvo ant griuvimo ribos. Šiandien situacija visiškai kita“, – taip interviu spalio 5 dieną kalbėjo Vilniaus viešąjį transportą administruojančios savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ (SP) direktorius Vaidotas Antanavičius.
Vadovai pasikeitė, tik jų kalbos – ne. Labai rekomenduoju paskaityti straipsnį – o išvadas galėsite nesunkiai pasidaryti patys…
One thought on “2013-06-12 Apskrito stalo diskusija2013-06-12 Круглый стол2013-06-12 Round Table Discussion”