Sukryžiuokime pirštus ir tikėkimės, kad po ilgų pažadų pagaliau paskelbtas naudotų troleibusų pirkimo konkursas įvyks ir Kauną pasieks nors ir naudoti, tačiau puikūs vakarietiški žemagrindžiai didelės talpos troleibusai.
Apie vis buksuojantį pasiruošimą konkurso paskelbimui svetainėje troleibusas.lt jau rašėme. Pirmas tekstas buvo apie 12 troleibusų pirkimo techninių specifikacijų projektą (kuomet, tarp kita ko, stebėjomės, kodėl tyčia blokuojamas puikios techninės būklės Van Hool troleibusų pirkimas, nors tokius puikiausiai eksploatuoja net šveicarai). Po 3 savaičių rašėme apie tai, kad į mūsų lyg ir argumentuotus pastebėjimus nebuvo sureaguota, ieškomų troleibusų amžiaus kartelė pakelta dar labiau, o skaičius sumažintas iki 8 vienetų.
Nuo pastarojo teksto parašymo dienos situacija pasikeitė dar sykį, nors apie tai jau ir neberašėme – buvo paskelbtas trečias techninių specifikacijų projektas, kuriame perkamų troleibusų skaičius sumažėjo iki 7 vienetų.
Ir pagaliau 2016-03-10 Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje pasirodė informacija apie Naudotų žemagrindžių sujungtų troleibusų pirkimą. Jame skelbiama, kad pasiūlymų bus laukiama iki 2016 m. kovo 31 dienos. Jeigu „Kauno autobusai“ sulauks tinkamo pasiūlymo, kuris nebus atmestas dėl įvairiausių priežasčių (dėl per didelės ar per mažos kainos, dėl nepakankamos ar netikslios dokumentacijos ar kitų priežasčių) ir bus pasirašyta troleibusų pirkimo sutartis, ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo sutarties pasirašymo troleibusai turės būti pristatyti į Kauno troleibusų parką. Žemiau galite susipažinti su visu šio pirkimo dokumentu:
[gview file=”https://www.troleibusas.lt/wp-content/uploads/2016/03/2016-03-14_Kaunas_7-troleibusai.doc”]
Žinoma, septyni troleibusai – tai yra lašas jūroje (Kaune pastaraisiais metais kasmet nuperkama po keliasdešimt autobusų) ir toks skaičius yra tikrai juokingas. Pastaraisiais mėnesiais žiniasklaidoje pasirodo įvairiausios informacijos dėl iš tiesų rimto troleibusų parko atnaujinimo, tiesa, ta informacija (netgi teikiama to paties žmogaus) prieštarauja viena kitai. Visgi gavę patikimos informacijos, būtinai ja pasidalinsime. Be abejo, informuosime ir apie šio pirkimo rezultatus.
P.S. nuotraukoje matote troleibusą Škoda 14Tr (garažinis numeris 327), pagamintą 1991 metais. Tačiau turbūt nedaug kas žino, kad šis troleibusas iki 2005-ųjų buvo Škoda 15Tr modelio troleibusu, turėjo priekabą ir galėjo vežti žymiai daugiau keleivių?
Įdomu koks rezultatas?
Kiek žinoma, konkursas įvyko, gauti pasiūlymai, bet rezultatų kol kas dar nėra – teks palaukti.