[:lt]Išrinkta nauja VVT valdyba: pirmieji netikėtumai[:ru]Избран новый совет VVT: первые сюрпризы[:en]New Board of VVT Elected: First Surprises[:]

[:lt]

Valdybos susirinkimas

Užrašas „Nutarta. Paskelbsime pranešimą spaudai apie tai, kad nepamename, ką nusprendėme“. Paimta iš: joshsang.wordpress.com

Jau ne kartą rašėme apie UAB „Vilniaus viešasis transportas“ valdybą. Apie tai, kad Valdybos sudėtį planuojama keisti, užsiminėme dar 2015 metų gegužės mėnesį, informuodami apie naujos sudėties UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Stebėtojų tarybą. Dar sykį ši tema iškilo po 4 mėnesių, tuometiniam VVT vadovui pranešus apie savo atsistatydinimą. Tąsyk priminėme, kad remiantis įmonės įstatų 68 straipsniu, būtent valdyba (susidedanti iš 5 narių) renka bendrovės vadovą. Tačiau tam, kad būtų išrinktas naujas VVT vadovas, pirmiausia reikia naujos sudėties valdybos – deja, šis procesas užtruko ne taip jau trumpai, o rezultatai buvo šiek tiek netikėti.

Tačiau pirmiausia sugrįžkime į 2015 m. rugsėjo mėnesį, kuomet Stebėtojų taryba kreipėsi į Turto valdymo centrą, Atrankos komitetą ir Turto valdymo ekspertų darbo grupę dėl trijų „Vilniaus viešasis transportas“ valdybos narių (V.Paužos, V.Jako, E.Voronecko) atšaukimo. Tuo pačiu buvo kreiptasi į Turto valdymo centrą ir Atrankos komitetą dėl konsultacijos renkant UAB „Vilniaus viešasis transportas“ atskirus valdybos narius vietoje atšauktų narių.

troleibusas.lt žiniomis, tuomet Stebėtojų taryboje buvo svarstomi šie nauji kandidatai į Valdybą:

  • Darius Bazaras (Technologijos mokslų daktaras, VGTU Elektronikos fakulteto Logistikos ir transporto vadybos katedros vedėjas, mokslinių interesų sritys: transporto politika, transporto įmonių organizavimas ir valdymas ir kt.),
  • Marius Adomavičius (Swedbank),
  • Alvydas Pikūnas (1986 – 1996 m. vadovavęs VGTU Transporto inžinerijos fakultetui)
  • ir Linas Vytautas Karlavičius (UAB „Moller Auto“ generalinis direktorius).

Pastaroji kandidatūra rugsėjo mėnesį Stebėtojų taryboje buvo atmesta dėl galimo interesų konflikto, todėl į Turto valdymo centrą ir Atrankos komitetą buvo kreiptasi dėl aukščiau išvardintų kandidatų, taip pat ir vieno Vilniaus miesto savivaldybės atstovo, Arvydo Darulio (Vilniaus miesto savivaldybės Administracijos direktorės pavaduotojo) kandidatūros. Pasikartosime, Lino Vytauto Karlavičiaus kandidatūra teikta nebuvo.

Ir štai po Naujųjų metų prasidėjo stebuklai – besiruošianti pirmajam 2016-tųjų posėdžiui Stebėtojų taryba gavo visiškai kitokį kandidatų sąrašą. Visi Stebėtojų tarybos siūlyti kandidatai buvo atmesti (nepaaiškinus jokios priežasties) – buvo pasiūlyta svarstyti šias kandidatūras į įmonės valdybą:

  • Arūnas Šikšta (daugiausiai žinomas iš 9 metų vadovavimo įmonei TEO);
  • Darius Indriūnas (dirbęs laikinuoju „Vilniaus vandenų“ vadovu, Vilniaus mero Viliaus Navicko patarėju finansų klausimais, Ūkio ministro D.Kreivio patarėju, vadovavęs sostinės savivaldybės Viešųjų pirkimų komisijai, šiuo metu – UAB „Finvista“ audito ir buhalterinių paslaugų įmonės direktorius);
  • Gintaras Maželis (2008 m. – „UniCredit Bank“ vadovas, šiuo metu AB „Linas Agro Group“ veiklos direktorius);
  • Linas Vytautas Karlavičius (UAB „Moller Auto“, prekiaujančios Volkswagen automobiliais, generalinis direktorius. Tam tikrų minčių kelia ir mokslinis straipsni, kurio bendraautoriumi yra L.V.Karlavičius – „Viešoji ir privati partnerystė – naujas būdas pritraukti investicijas“);
  • Aidas Tamošiūnas (Tele2 finansų direktorius);
  • Artūras Abromavičius (inžinierius hidrogeologas (VU), verslo administravimas (VDU), nuo 1993 m. – Sweco Lietuva prezidentas (veikla: architektūra, projektavimas, dizainas, aplinkos apsauga);
  • Ramutė Ribinskienė (finansų vadovė įmonėje Merko statyba, valdybos narė įmonėse Lesto ir Fima).

Ne, nesuklydote – nors iš sąrašo išnyko tie kandidatai, kuriuos siūlė Stebėtojų tarybos nariai, tačiau sugrįžo kandidatas, kuris rugsėjį buvo atmestas.

Todėl gal ir nebereikėjo labai nustebti, kuomet 2016-01-07 savivaldybė pranešė, kad į naująją valdybą, be savivaldybės atstovo Arvydo Darulio, buvo išrinkti Arūnas Šikšta, Darius Indriūnas, Gintaras Maželis ir Linas Vytautas Karlavičius.

Kas lėmė tokius netikėtus pokyčius? Kodėl buvo nuspręsta, kad valdyboje, kuri spręs svarbiausius įmonės klausimus ir formuluos įmonės veiklos uždavinius, nereikalingas nė vienas transporto specialistas – nors vos prie kelis mėnesius buvo galvojama (na, ar bent kalbama) kitaip? Kas įvyko, kad Stebėtojų tarybos nariai taip kardinaliai pakeitė nuomonę, vietoj transporto specialistų pasirinkę iš karto atmestą automobilių prekybos įmonės vadovo kandidatūrą?

2016-01-07 Liutauras Stoškus 2016-01-07 Skirmantas Tumelis
Pirmiausia pasirodė Stebėtojų tarybos nario Liutauro Stoškaus komentaras (norisi patikslinti tik vieną dalyką – laikinasis VVT vadovas šiose pareigose yra tik nuo 2015-11-01; tiesa, galima pripažinti, kad po savivaldybės tarybos rinkimų pasikeitus miesto valdžiai, tuometinis įmonės generalinis direktorius G.Nakutis neretai elgėsi kaip laikinai einantis pareigas vadovas). Iš komentaro aiškėja, kaip balsavo kurie tarybos nariai ir, deja, daroma išvada, kad valdybos rinkimai tebuvo formalus farsas. Šio teiginio nepaneigia ir po komentaru pasirodžiusios kitų savivaldybės tarybos narių replikos.

Vėliau pasirodė ir kito Stebėtojų tarybos nario Skirmanto Tumelio komentaras. Jame taip pat nepavyko rasti atsakymų į aukščiau išvardintus klausimus. O gal tų atsakymų tiesiog nėra, ar jų geriau nežinoti; juk sakoma, mažiau žinosi – ramiau miegosi?

Savivaldybės išplatintame pranešime rašoma, kad „artimiausiu metu naujoji valdyba išsirinks pirmininką, įsigilins į esamą įmonės situaciją, suformuos strateginius uždavinius administracijai, prižiūrės jų vykdymą ir reikalaus iš administracijos pasiekti nustatytus rodiklius“.  Tikėkimės, nebus nueita A.Zuoko keliu, ir toliau negalvojant apie tai, kaip pagaliau bus grąžintos skolos, susidarę vežant keleivius su lengvatomis (kurias garantuoja LR Transporto lengvatų įstatymas), tačiau vietoj to nurodant maksimaliai taupyti. Kokius rezultatus tas taupymas davė pastaraisiais metais – puikiai matome – tragiška transporto priemonių priežiūra ir jų byrėjimas tiesiog gatvėse. Tik susitvarkius su finansais galima tikėtis, kad bus mažiau prastovų, kad transporto priemonės neužšals tiesiog išvažiavę į maršrutą, kad pagaliau pradės didėti keleivių pasitikėjimas įmone, kad remonto skyriaus meistrai nebesakys vairuotojui nesutvarkę vieno ar kito gedimo, nes nėra detalių, o keleiviams nebus plaunamos smegenys apie neefektyvias šildymo (ar kondicionavimo) sistemas ir t.t. Visa tai įmanoma įgyvendinti. Tačiau kol įmonei savivaldybė įmonei skolinga dešimtis milijonų eurų – sunku įsivaizduoti, kaip tai galėtų būti padaryta.

Na ir, žinoma, dar vienas ne mažiau svarbus klausimas – naujo įmonės vadovo paskyrimas (o galbūt ir nemažos dalies kitų, įvairaus rango vadovų, darbo kokybės įvertinimas). Gali būti, kad būtent šiomis temomis naujienų atsiras jau netrukus.

 

 

 

[:ru]

Valdybos susirinkimas

Užrašas „Nutarta. Paskelbsime pranešimą spaudai apie tai, kad nepamename, ką nusprendėme“. Paimta iš: joshsang.wordpress.com

Jau ne kartą rašėme apie UAB „Vilniaus viešasis transportas“ valdybą. Apie tai, kad Valdybos sudėtį planuojama keisti, užsiminėme dar 2015 metų gegužės mėnesį, informuodami apie naujos sudėties UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Stebėtojų tarybą. Dar sykį ši tema iškilo po 4 mėnesių, tuometiniam VVT vadovui pranešus apie savo atsistatydinimą. Tąsyk priminėme, kad remiantis įmonės įstatų 68 straipsniu, būtent valdyba (susidedanti iš 5 narių) renka bendrovės vadovą. Tačiau tam, kad būtų išrinktas naujas VVT vadovas, pirmiausia reikia naujos sudėties valdybos – deja, šis procesas užtruko ne taip jau trumpai, o rezultatai buvo šiek tiek netikėti.

Tačiau pirmiausia sugrįžkime į 2015 m. rugsėjo mėnesį, kuomet Stebėtojų taryba kreipėsi į Turto valdymo centrą, Atrankos komitetą ir Turto valdymo ekspertų darbo grupę dėl trijų „Vilniaus viešasis transportas“ valdybos narių (V.Paužos, V.Jako, E.Voronecko) atšaukimo. Tuo pačiu buvo kreiptasi į Turto valdymo centrą ir Atrankos komitetą dėl konsultacijos renkant UAB „Vilniaus viešasis transportas“ atskirus valdybos narius vietoje atšauktų narių.

troleibusas.lt žiniomis, tuomet Stebėtojų taryboje buvo svarstomi šie nauji kandidatai į Valdybą:

  • Darius Bazaras (Technologijos mokslų daktaras, VGTU Elektronikos fakulteto Logistikos ir transporto vadybos katedros vedėjas, mokslinių interesų sritys: transporto politika, transporto įmonių organizavimas ir valdymas ir kt.),
  • Marius Adomavičius (Swedbank),
  • Alvydas Pikūnas (1986 – 1996 m. vadovavęs VGTU Transporto inžinerijos fakultetui)
  • ir Linas Vytautas Karlavičius (UAB „Moller Auto“ generalinis direktorius).

Pastaroji kandidatūra rugsėjo mėnesį Stebėtojų taryboje buvo atmesta dėl galimo interesų konflikto, todėl į Turto valdymo centrą ir Atrankos komitetą buvo kreiptasi dėl aukščiau išvardintų kandidatų, taip pat ir vieno Vilniaus miesto savivaldybės atstovo, Arvydo Darulio (Vilniaus miesto savivaldybės Administracijos direktorės pavaduotojo) kandidatūros. Pasikartosime, Lino Vytauto Karlavičiaus kandidatūra teikta nebuvo.

Ir štai po Naujųjų metų prasidėjo stebuklai – besiruošianti pirmajam 2016-tųjų posėdžiui Stebėtojų taryba gavo visiškai kitokį kandidatų sąrašą. Visi Stebėtojų tarybos siūlyti kandidatai buvo atmesti (nepaaiškinus jokios priežasties) – buvo pasiūlyta svarstyti šias kandidatūras į įmonės valdybą:

  • Arūnas Šikšta (daugiausiai žinomas iš 9 metų vadovavimo įmonei TEO);
  • Darius Indriūnas (dirbęs laikinuoju „Vilniaus vandenų“ vadovu, Vilniaus mero Viliaus Navicko patarėju finansų klausimais, Ūkio ministro D.Kreivio patarėju, vadovavęs sostinės savivaldybės Viešųjų pirkimų komisijai, šiuo metu – UAB „Finvista“ audito ir buhalterinių paslaugų įmonės direktorius);
  • Gintaras Maželis (2008 m. – „UniCredit Bank“ vadovas, šiuo metu AB „Linas Agro Group“ veiklos direktorius);
  • Linas Vytautas Karlavičius (UAB „Moller Auto“, prekiaujančios Volkswagen automobiliais, generalinis direktorius. Tam tikrų minčių kelia ir mokslinis straipsni, kurio bendraautoriumi yra L.V.Karlavičius – „Viešoji ir privati partnerystė – naujas būdas pritraukti investicijas“);
  • Aidas Tamošiūnas (Tele2 finansų direktorius);
  • Artūras Abromavičius (inžinierius hidrogeologas (VU), verslo administravimas (VDU), nuo 1993 m. – Sweco Lietuva prezidentas (veikla: architektūra, projektavimas, dizainas, aplinkos apsauga);
  • Ramutė Ribinskienė (finansų vadovė įmonėje Merko statyba, valdybos narė įmonėse Lesto ir Fima).

Ne, nesuklydote – nors iš sąrašo išnyko tie kandidatai, kuriuos siūlė Stebėtojų tarybos nariai, tačiau sugrįžo kandidatas, kuris rugsėjį buvo atmestas.

Todėl gal ir nebereikėjo labai nustebti, kuomet 2016-01-07 savivaldybė pranešė, kad į naująją valdybą, be savivaldybės atstovo Arvydo Darulio, buvo išrinkti Arūnas Šikšta, Darius Indriūnas, Gintaras Maželis ir Linas Vytautas Karlavičius.

Kas lėmė tokius netikėtus pokyčius? Kodėl buvo nuspręsta, kad valdyboje, kuri spręs svarbiausius įmonės klausimus ir formuluos įmonės veiklos uždavinius, nereikalingas nė vienas transporto specialistas – nors vos prie kelis mėnesius buvo galvojama (na, ar bent kalbama) kitaip? Kas įvyko, kad Stebėtojų tarybos nariai taip kardinaliai pakeitė nuomonę, vietoj transporto specialistų pasirinkę iš karto atmestą automobilių prekybos įmonės vadovo kandidatūrą?

2016-01-07 Liutauras Stoškus 2016-01-07 Skirmantas Tumelis
Pirmiausia pasirodė Stebėtojų tarybos nario Liutauro Stoškaus komentaras (norisi patikslinti tik vieną dalyką – laikinasis VVT vadovas šiose pareigose yra tik nuo 2015-11-01; tiesa, galima pripažinti, kad po savivaldybės tarybos rinkimų pasikeitus miesto valdžiai, tuometinis įmonės generalinis direktorius G.Nakutis neretai elgėsi kaip laikinai einantis pareigas vadovas). Iš komentaro aiškėja, kaip balsavo kurie tarybos nariai ir, deja, daroma išvada, kad valdybos rinkimai tebuvo formalus farsas. Šio teiginio nepaneigia ir po komentaru pasirodžiusios kitų savivaldybės tarybos narių replikos.

Vėliau pasirodė ir kito Stebėtojų tarybos nario Skirmanto Tumelio komentaras. Jame taip pat nepavyko rasti atsakymų į aukščiau išvardintus klausimus. O gal tų atsakymų tiesiog nėra, ar jų geriau nežinoti; juk sakoma, mažiau žinosi – ramiau miegosi?

Savivaldybės išplatintame pranešime rašoma, kad „artimiausiu metu naujoji valdyba išsirinks pirmininką, įsigilins į esamą įmonės situaciją, suformuos strateginius uždavinius administracijai, prižiūrės jų vykdymą ir reikalaus iš administracijos pasiekti nustatytus rodiklius“. Tikėkimės, nebus nueita A.Zuoko keliu, ir toliau negalvojant apie tai, kaip pagaliau bus grąžintos skolos, susidarę vežant keleivius su lengvatomis (kurias garantuoja LR Transporto lengvatų įstatymas), tačiau vietoj to nurodant maksimaliai taupyti. Kokius rezultatus tas taupymas davė pastaraisiais metais – puikiai matome – tragiška transporto priemonių priežiūra ir jų byrėjimas tiesiog gatvėse. Tik susitvarkius su finansais galima tikėtis, kad bus mažiau prastovų, kad transporto priemonės neužšals tiesiog išvažiavę į maršrutą, kad pagaliau pradės didėti keleivių pasitikėjimas įmone, kad remonto skyriaus meistrai nebesakys vairuotojui nesutvarkę vieno ar kito gedimo, nes nėra detalių, o keleiviams nebus plaunamos smegenys apie neefektyvias šildymo (ar kondicionavimo) sistemas ir t.t. Visa tai įmanoma įgyvendinti. Tačiau kol įmonei savivaldybė įmonei skolinga dešimtis milijonų eurų – sunku įsivaizduoti, kaip tai galėtų būti padaryta.

Na ir, žinoma, dar vienas ne mažiau svarbus klausimas – naujo įmonės vadovo paskyrimas (o galbūt ir nemažos dalies kitų, įvairaus rango vadovų, darbo kokybės įvertinimas). Gali būti, kad būtent šiomis temomis naujienų atsiras jau netrukus.

 

 

 

[:en]

Valdybos susirinkimas

Užrašas „Nutarta. Paskelbsime pranešimą spaudai apie tai, kad nepamename, ką nusprendėme“. Paimta iš: joshsang.wordpress.com

Jau ne kartą rašėme apie UAB „Vilniaus viešasis transportas“ valdybą. Apie tai, kad Valdybos sudėtį planuojama keisti, užsiminėme dar 2015 metų gegužės mėnesį, informuodami apie naujos sudėties UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Stebėtojų tarybą. Dar sykį ši tema iškilo po 4 mėnesių, tuometiniam VVT vadovui pranešus apie savo atsistatydinimą. Tąsyk priminėme, kad remiantis įmonės įstatų 68 straipsniu, būtent valdyba (susidedanti iš 5 narių) renka bendrovės vadovą. Tačiau tam, kad būtų išrinktas naujas VVT vadovas, pirmiausia reikia naujos sudėties valdybos – deja, šis procesas užtruko ne taip jau trumpai, o rezultatai buvo šiek tiek netikėti.

Tačiau pirmiausia sugrįžkime į 2015 m. rugsėjo mėnesį, kuomet Stebėtojų taryba kreipėsi į Turto valdymo centrą, Atrankos komitetą ir Turto valdymo ekspertų darbo grupę dėl trijų „Vilniaus viešasis transportas“ valdybos narių (V.Paužos, V.Jako, E.Voronecko) atšaukimo. Tuo pačiu buvo kreiptasi į Turto valdymo centrą ir Atrankos komitetą dėl konsultacijos renkant UAB „Vilniaus viešasis transportas“ atskirus valdybos narius vietoje atšauktų narių.

troleibusas.lt žiniomis, tuomet Stebėtojų taryboje buvo svarstomi šie nauji kandidatai į Valdybą:

  • Darius Bazaras (Technologijos mokslų daktaras, VGTU Elektronikos fakulteto Logistikos ir transporto vadybos katedros vedėjas, mokslinių interesų sritys: transporto politika, transporto įmonių organizavimas ir valdymas ir kt.),
  • Marius Adomavičius (Swedbank),
  • Alvydas Pikūnas (1986 – 1996 m. vadovavęs VGTU Transporto inžinerijos fakultetui)
  • ir Linas Vytautas Karlavičius (UAB „Moller Auto“ generalinis direktorius).

Pastaroji kandidatūra rugsėjo mėnesį Stebėtojų taryboje buvo atmesta dėl galimo interesų konflikto, todėl į Turto valdymo centrą ir Atrankos komitetą buvo kreiptasi dėl aukščiau išvardintų kandidatų, taip pat ir vieno Vilniaus miesto savivaldybės atstovo, Arvydo Darulio (Vilniaus miesto savivaldybės Administracijos direktorės pavaduotojo) kandidatūros. Pasikartosime, Lino Vytauto Karlavičiaus kandidatūra teikta nebuvo.

Ir štai po Naujųjų metų prasidėjo stebuklai – besiruošianti pirmajam 2016-tųjų posėdžiui Stebėtojų taryba gavo visiškai kitokį kandidatų sąrašą. Visi Stebėtojų tarybos siūlyti kandidatai buvo atmesti (nepaaiškinus jokios priežasties) – buvo pasiūlyta svarstyti šias kandidatūras į įmonės valdybą:

  • Arūnas Šikšta (daugiausiai žinomas iš 9 metų vadovavimo įmonei TEO);
  • Darius Indriūnas (dirbęs laikinuoju „Vilniaus vandenų“ vadovu, Vilniaus mero Viliaus Navicko patarėju finansų klausimais, Ūkio ministro D.Kreivio patarėju, vadovavęs sostinės savivaldybės Viešųjų pirkimų komisijai, šiuo metu – UAB „Finvista“ audito ir buhalterinių paslaugų įmonės direktorius);
  • Gintaras Maželis (2008 m. – „UniCredit Bank“ vadovas, šiuo metu AB „Linas Agro Group“ veiklos direktorius);
  • Linas Vytautas Karlavičius (UAB „Moller Auto“, prekiaujančios Volkswagen automobiliais, generalinis direktorius. Tam tikrų minčių kelia ir mokslinis straipsni, kurio bendraautoriumi yra L.V.Karlavičius – „Viešoji ir privati partnerystė – naujas būdas pritraukti investicijas“);
  • Aidas Tamošiūnas (Tele2 finansų direktorius);
  • Artūras Abromavičius (inžinierius hidrogeologas (VU), verslo administravimas (VDU), nuo 1993 m. – Sweco Lietuva prezidentas (veikla: architektūra, projektavimas, dizainas, aplinkos apsauga);
  • Ramutė Ribinskienė (finansų vadovė įmonėje Merko statyba, valdybos narė įmonėse Lesto ir Fima).

Ne, nesuklydote – nors iš sąrašo išnyko tie kandidatai, kuriuos siūlė Stebėtojų tarybos nariai, tačiau sugrįžo kandidatas, kuris rugsėjį buvo atmestas.

Todėl gal ir nebereikėjo labai nustebti, kuomet 2016-01-07 savivaldybė pranešė, kad į naująją valdybą, be savivaldybės atstovo Arvydo Darulio, buvo išrinkti Arūnas Šikšta, Darius Indriūnas, Gintaras Maželis ir Linas Vytautas Karlavičius.

Kas lėmė tokius netikėtus pokyčius? Kodėl buvo nuspręsta, kad valdyboje, kuri spręs svarbiausius įmonės klausimus ir formuluos įmonės veiklos uždavinius, nereikalingas nė vienas transporto specialistas – nors vos prie kelis mėnesius buvo galvojama (na, ar bent kalbama) kitaip? Kas įvyko, kad Stebėtojų tarybos nariai taip kardinaliai pakeitė nuomonę, vietoj transporto specialistų pasirinkę iš karto atmestą automobilių prekybos įmonės vadovo kandidatūrą?

2016-01-07 Liutauras Stoškus 2016-01-07 Skirmantas Tumelis
Pirmiausia pasirodė Stebėtojų tarybos nario Liutauro Stoškaus komentaras (norisi patikslinti tik vieną dalyką – laikinasis VVT vadovas šiose pareigose yra tik nuo 2015-11-01; tiesa, galima pripažinti, kad po savivaldybės tarybos rinkimų pasikeitus miesto valdžiai, tuometinis įmonės generalinis direktorius G.Nakutis neretai elgėsi kaip laikinai einantis pareigas vadovas). Iš komentaro aiškėja, kaip balsavo kurie tarybos nariai ir, deja, daroma išvada, kad valdybos rinkimai tebuvo formalus farsas. Šio teiginio nepaneigia ir po komentaru pasirodžiusios kitų savivaldybės tarybos narių replikos.

Vėliau pasirodė ir kito Stebėtojų tarybos nario Skirmanto Tumelio komentaras. Jame taip pat nepavyko rasti atsakymų į aukščiau išvardintus klausimus. O gal tų atsakymų tiesiog nėra, ar jų geriau nežinoti; juk sakoma, mažiau žinosi – ramiau miegosi?

Savivaldybės išplatintame pranešime rašoma, kad „artimiausiu metu naujoji valdyba išsirinks pirmininką, įsigilins į esamą įmonės situaciją, suformuos strateginius uždavinius administracijai, prižiūrės jų vykdymą ir reikalaus iš administracijos pasiekti nustatytus rodiklius“. Tikėkimės, nebus nueita A.Zuoko keliu, ir toliau negalvojant apie tai, kaip pagaliau bus grąžintos skolos, susidarę vežant keleivius su lengvatomis (kurias garantuoja LR Transporto lengvatų įstatymas), tačiau vietoj to nurodant maksimaliai taupyti. Kokius rezultatus tas taupymas davė pastaraisiais metais – puikiai matome – tragiška transporto priemonių priežiūra ir jų byrėjimas tiesiog gatvėse. Tik susitvarkius su finansais galima tikėtis, kad bus mažiau prastovų, kad transporto priemonės neužšals tiesiog išvažiavę į maršrutą, kad pagaliau pradės didėti keleivių pasitikėjimas įmone, kad remonto skyriaus meistrai nebesakys vairuotojui nesutvarkę vieno ar kito gedimo, nes nėra detalių, o keleiviams nebus plaunamos smegenys apie neefektyvias šildymo (ar kondicionavimo) sistemas ir t.t. Visa tai įmanoma įgyvendinti. Tačiau kol įmonei savivaldybė įmonei skolinga dešimtis milijonų eurų – sunku įsivaizduoti, kaip tai galėtų būti padaryta.

Na ir, žinoma, dar vienas ne mažiau svarbus klausimas – naujo įmonės vadovo paskyrimas (o galbūt ir nemažos dalies kitų, įvairaus rango vadovų, darbo kokybės įvertinimas). Gali būti, kad būtent šiomis temomis naujienų atsiras jau netrukus.

 

 

 

[:]

2 thoughts on “[:lt]Išrinkta nauja VVT valdyba: pirmieji netikėtumai[:ru]Избран новый совет VVT: первые сюрпризы[:en]New Board of VVT Elected: First Surprises[:]

  1. Nu čia geras. Įdomu kas vadovaus ir kaip vadovaus. Svarbu kad ateitų žmogus kuris nebūtų abejingas troleibusams. Na duok dieve.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *