Vakar, rugsėjo 9 dieną, eidamas 71-uosius metus, mirė Lietuvos miestotvarkos inžinierius, technologijos mokslų daktaras Antanas Klibavičius.
Su velioniu bus galima atsisveikinti Vilniaus laidojimo rūmuose, Olandų g. 22 – šiandien, 2014 m. rugsėjo 10 d., taip pat rytoj, rugsėjo 11 d. iki 14 valandos.
Biografija
Antanas Klibavičius gimė 1944 m. vasario 6 d. Kaune. 1966 m. baigė Kauno politechnikos institutą. Nuo 1971 m. Vilniaus inžinerinio statybos instituto (nuo 1991 m. Vilniaus technikos universitetas, nuo 1996 m. Vilniaus Gedimino technikos universitetas) dėstytojas, 1974 m. – technikos mokslų kandidatas, nuo 1976 m. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Aplinkos inžinerijos fakulteto docentas. Stažavosi Ciuricho (Šveicarija) aukštojoje mokykloje (1978–1979 m.), Bochumo (Vokietija) Ruro universitete (1993 m., 1997 m.). Iki 2013 m. rudens dirbo VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Miestų statybos katedroje.
Vakar, rugsėjo 9 dieną, eidamas 71-uosius metus, mirė Lietuvos miestotvarkos inžinierius, technologijos mokslų daktaras Antanas Klibavičius.
Su velioniu bus galima atsisveikinti Vilniaus laidojimo rūmuose, Olandų g. 22 – šiandien, 2014 m. rugsėjo 10 d., taip pat rytoj, rugsėjo 11 d. iki 14 valandos.
Biografija
Antanas Klibavičius gimė 1944 m. vasario 6 d. Kaune. 1966 m. baigė Kauno politechnikos institutą. Nuo 1971 m. Vilniaus inžinerinio statybos instituto (nuo 1991 m. Vilniaus technikos universitetas, nuo 1996 m. Vilniaus Gedimino technikos universitetas) dėstytojas, 1974 m. – technikos mokslų kandidatas, nuo 1976 m. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Aplinkos inžinerijos fakulteto docentas. Stažavosi Ciuricho (Šveicarija) aukštojoje mokykloje (1978–1979 m.), Bochumo (Vokietija) Ruro universitete (1993 m., 1997 m.). Iki 2013 m. rudens dirbo VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Miestų statybos katedroje.
Vakar, rugsėjo 9 dieną, eidamas 71-uosius metus, mirė Lietuvos miestotvarkos inžinierius, technologijos mokslų daktaras Antanas Klibavičius.
Su velioniu bus galima atsisveikinti Vilniaus laidojimo rūmuose, Olandų g. 22 – šiandien, 2014 m. rugsėjo 10 d., taip pat rytoj, rugsėjo 11 d. iki 14 valandos.
Biografija
Antanas Klibavičius gimė 1944 m. vasario 6 d. Kaune. 1966 m. baigė Kauno politechnikos institutą. Nuo 1971 m. Vilniaus inžinerinio statybos instituto (nuo 1991 m. Vilniaus technikos universitetas, nuo 1996 m. Vilniaus Gedimino technikos universitetas) dėstytojas, 1974 m. – technikos mokslų kandidatas, nuo 1976 m. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Aplinkos inžinerijos fakulteto docentas. Stažavosi Ciuricho (Šveicarija) aukštojoje mokykloje (1978–1979 m.), Bochumo (Vokietija) Ruro universitete (1993 m., 1997 m.). Iki 2013 m. rudens dirbo VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Miestų statybos katedroje.
Darbai
Mokslinių darbų svarbiausios sritys: miestų transportas, transporto sistemų modeliavimas, koordinuotas eismo valdymas, transporto poveikio aplinkai vertinimas. Paskelbė daugiau kaip 120 mokslinių straipsnių, informacinių leidinių.
Parengė koordinuoto eismo reguliavimo, parkavimo sistemų projektų, atliko Vilniaus miesto tramvajaus galimybių projektą (1995 m.), dalyvavo atliekant Klaipėdos uosto automobilių ir geležinkelių transporto poveikio aplinkai vertinimo tyrimus (2004 m.), dalyvavo sudarant Kauno ir Klaipėdos miestų strateginius triukšmo žemėlapius (2005–2008 m.).
Bendradarbiavimas
Dr. Antanas Klibavičius pasisakė už troleibusų sistemos Vilniuje vystymą ir kritikavo tramvajaus (ar pseudotramvajaus) reikalingumą miestui. Ir dirbdamas universitete, ir jau išėjęs į pensiją, jis mielai bendradarbiavo su judėjimu „Už troleibusus Vilniuje“ ir pateikdavo svarbią tyrimų informaciją. Dr. Antanas Klibavičius taip pat dalyvavo konferencijoje „Viešasis transportas. Situacija ir perspektyvos. Individualaus ir viešojo transporto santykis“, kuri įvyko 2013 m. lapkričio 20 d.
Atsisveikindami su išėjusiuoju Amžinybėn, prisiminkime dr. Antano Klibavičiaus pranešimus, kurie buvo pateikti judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ organizuotuose renginiuose.
2013 m. birželio 12 dieną Vilniaus m. savivaldybėje vyko apskrito stalo diskusija „Vilniaus m. viešasis transportas. Dabartinė situacija. Problemos. Ateitis“, kurioje norėta aptarti dabartinę Vilniaus m. viešojo transporto sistemą, numatomos pokyčius ir diskusijų būdu ieškoti būdų jos tobulinimui (įrašas svetainėje).
Jos metu buvo pateikta dr. Antano Klibavičiaus lyginamoji medžiaga „Troleibusas prieš tramvajų – ar tikrai yra naujos transporto rūšies poreikis?“
2013 m. lapkričio 20 dieną Lietuvos Respublikos Seimo Europos informacijos biuro salėje įvyko konferencija „Viešasis transportas. Situacija ir perspektyvos. Individualaus ir viešojo transporto santykis“ (įrašai svetainėje: santrauka, vaizdo įrašai).
Joje pranešimą „Vilniaus visuomeninis transportas 2000 – 2020 metais“ perskaitė ir dr. Antanas Klibavičius. Nagrinėdamas 2000 – 2020 metų Vilniaus miesto viešąjį transportą mokslininko požiūriu, jis pateikė faktus ir skaičius, kuriuos kažkodėl nutyli kai kurie miesto transporto planuotojai. Koks yra Bendrasis planas ir kiek jo yra laikomasi? Kokie yra realūs keleivių srautai ir kiek gali pervežti dabartinis miesto transportas, tinkamai sureguliavus jų tvarkaraščius? Ar patraukli yra viešojo transporto kaina, kokie yra keleivių aptarnavimo lygio rodikliai? Kodėl nesutvarkomas viešojo transporto prioritetas sankryžose? Ar tikrai tramvajus padarys teigiamą poveikį miestui?
Pranešimo vaizdo įrašas:
http://youtu.be/5ZAeOncQQfA
Darbai
Mokslinių darbų svarbiausios sritys: miestų transportas, transporto sistemų modeliavimas, koordinuotas eismo valdymas, transporto poveikio aplinkai vertinimas. Paskelbė daugiau kaip 120 mokslinių straipsnių, informacinių leidinių.
Parengė koordinuoto eismo reguliavimo, parkavimo sistemų projektų, atliko Vilniaus miesto tramvajaus galimybių projektą (1995 m.), dalyvavo atliekant Klaipėdos uosto automobilių ir geležinkelių transporto poveikio aplinkai vertinimo tyrimus (2004 m.), dalyvavo sudarant Kauno ir Klaipėdos miestų strateginius triukšmo žemėlapius (2005–2008 m.).
Bendradarbiavimas
Dr. Antanas Klibavičius pasisakė už troleibusų sistemos Vilniuje vystymą ir kritikavo tramvajaus (ar pseudotramvajaus) reikalingumą miestui. Ir dirbdamas universitete, ir jau išėjęs į pensiją, jis mielai bendradarbiavo su judėjimu „Už troleibusus Vilniuje“ ir pateikdavo svarbią tyrimų informaciją. Dr. Antanas Klibavičius taip pat dalyvavo konferencijoje „Viešasis transportas. Situacija ir perspektyvos. Individualaus ir viešojo transporto santykis“, kuri įvyko 2013 m. lapkričio 20 d.
Atsisveikindami su išėjusiuoju Amžinybėn, prisiminkime dr. Antano Klibavičiaus pranešimus, kurie buvo pateikti judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ organizuotuose renginiuose.
2013 m. birželio 12 dieną Vilniaus m. savivaldybėje vyko apskrito stalo diskusija „Vilniaus m. viešasis transportas. Dabartinė situacija. Problemos. Ateitis“, kurioje norėta aptarti dabartinę Vilniaus m. viešojo transporto sistemą, numatomos pokyčius ir diskusijų būdu ieškoti būdų jos tobulinimui (įrašas svetainėje).
Jos metu buvo pateikta dr. Antano Klibavičiaus lyginamoji medžiaga „Troleibusas prieš tramvajų – ar tikrai yra naujos transporto rūšies poreikis?“
2013 m. lapkričio 20 dieną Lietuvos Respublikos Seimo Europos informacijos biuro salėje įvyko konferencija „Viešasis transportas. Situacija ir perspektyvos. Individualaus ir viešojo transporto santykis“ (įrašai svetainėje: santrauka, vaizdo įrašai).
Joje pranešimą „Vilniaus visuomeninis transportas 2000 – 2020 metais“ perskaitė ir dr. Antanas Klibavičius. Nagrinėdamas 2000 – 2020 metų Vilniaus miesto viešąjį transportą mokslininko požiūriu, jis pateikė faktus ir skaičius, kuriuos kažkodėl nutyli kai kurie miesto transporto planuotojai. Koks yra Bendrasis planas ir kiek jo yra laikomasi? Kokie yra realūs keleivių srautai ir kiek gali pervežti dabartinis miesto transportas, tinkamai sureguliavus jų tvarkaraščius? Ar patraukli yra viešojo transporto kaina, kokie yra keleivių aptarnavimo lygio rodikliai? Kodėl nesutvarkomas viešojo transporto prioritetas sankryžose? Ar tikrai tramvajus padarys teigiamą poveikį miestui?
Pranešimo vaizdo įrašas:
http://youtu.be/5ZAeOncQQfA
Darbai
Mokslinių darbų svarbiausios sritys: miestų transportas, transporto sistemų modeliavimas, koordinuotas eismo valdymas, transporto poveikio aplinkai vertinimas. Paskelbė daugiau kaip 120 mokslinių straipsnių, informacinių leidinių.
Parengė koordinuoto eismo reguliavimo, parkavimo sistemų projektų, atliko Vilniaus miesto tramvajaus galimybių projektą (1995 m.), dalyvavo atliekant Klaipėdos uosto automobilių ir geležinkelių transporto poveikio aplinkai vertinimo tyrimus (2004 m.), dalyvavo sudarant Kauno ir Klaipėdos miestų strateginius triukšmo žemėlapius (2005–2008 m.).
Bendradarbiavimas
Dr. Antanas Klibavičius pasisakė už troleibusų sistemos Vilniuje vystymą ir kritikavo tramvajaus (ar pseudotramvajaus) reikalingumą miestui. Ir dirbdamas universitete, ir jau išėjęs į pensiją, jis mielai bendradarbiavo su judėjimu „Už troleibusus Vilniuje“ ir pateikdavo svarbią tyrimų informaciją. Dr. Antanas Klibavičius taip pat dalyvavo konferencijoje „Viešasis transportas. Situacija ir perspektyvos. Individualaus ir viešojo transporto santykis“, kuri įvyko 2013 m. lapkričio 20 d.
Atsisveikindami su išėjusiuoju Amžinybėn, prisiminkime dr. Antano Klibavičiaus pranešimus, kurie buvo pateikti judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ organizuotuose renginiuose.
2013 m. birželio 12 dieną Vilniaus m. savivaldybėje vyko apskrito stalo diskusija „Vilniaus m. viešasis transportas. Dabartinė situacija. Problemos. Ateitis“, kurioje norėta aptarti dabartinę Vilniaus m. viešojo transporto sistemą, numatomos pokyčius ir diskusijų būdu ieškoti būdų jos tobulinimui (įrašas svetainėje).
Jos metu buvo pateikta dr. Antano Klibavičiaus lyginamoji medžiaga „Troleibusas prieš tramvajų – ar tikrai yra naujos transporto rūšies poreikis?“
2013 m. lapkričio 20 dieną Lietuvos Respublikos Seimo Europos informacijos biuro salėje įvyko konferencija „Viešasis transportas. Situacija ir perspektyvos. Individualaus ir viešojo transporto santykis“ (įrašai svetainėje: santrauka, vaizdo įrašai).
Joje pranešimą „Vilniaus visuomeninis transportas 2000 – 2020 metais“ perskaitė ir dr. Antanas Klibavičius. Nagrinėdamas 2000 – 2020 metų Vilniaus miesto viešąjį transportą mokslininko požiūriu, jis pateikė faktus ir skaičius, kuriuos kažkodėl nutyli kai kurie miesto transporto planuotojai. Koks yra Bendrasis planas ir kiek jo yra laikomasi? Kokie yra realūs keleivių srautai ir kiek gali pervežti dabartinis miesto transportas, tinkamai sureguliavus jų tvarkaraščius? Ar patraukli yra viešojo transporto kaina, kokie yra keleivių aptarnavimo lygio rodikliai? Kodėl nesutvarkomas viešojo transporto prioritetas sankryžose? Ar tikrai tramvajus padarys teigiamą poveikį miestui?
Pranešimo vaizdo įrašas:
http://youtu.be/5ZAeOncQQfA