Su rugsėjo 1-ąja!С 1 сентября!Congratulations on the 1st of September!

2014-09-01Pirmiausia sveikiname visus mokinius ir mokytojus, studentus ir dėstytojus su rugsėjo 1-ąja – Mokslo ir žinių diena!

Tiems, kurie mokysis, linkime šiais mokslo metais ne tik stipriai patobulėti ir gauti daug naudingų žinių, tiems, kurie tas žinias pasiruošę perduoti – stiprybės ir išradingumo, pateikiant žinias kuo patraukliau, įdomiau. Na o visiems – ir tiems, kurie mokysis, ir tiems, kurie mokys – linkime laiku ir patogiai nukeliauti į savo mokslo įstaigas, taip pat sugrįžti iš jų namo!

Sukaktys*

2, 19 maršrutų troleibusai SaulėtekyjeTurbūt nedaug kas ir prisimena, kad prieš 16 metų, 1998 m. rugpjūčio 31 d., nutiesus naują kontaktinio tinklo liniją, 2 ir 19 maršrutų troleibusai (iki tol apsisukdavę ties Antakalnio žiedu) pradėjo važiuoti iki Saulėtekio.

2014-09-01Pirmiausia sveikiname visus mokinius ir mokytojus, studentus ir dėstytojus su rugsėjo 1-ąja – Mokslo ir žinių diena!

Tiems, kurie mokysis, linkime šiais mokslo metais ne tik stipriai patobulėti ir gauti daug naudingų žinių, tiems, kurie tas žinias pasiruošę perduoti – stiprybės ir išradingumo, pateikiant žinias kuo patraukliau, įdomiau. Na o visiems – ir tiems, kurie mokysis, ir tiems, kurie mokys – linkime laiku ir patogiai nukeliauti į savo mokslo įstaigas, taip pat sugrįžti iš jų namo!

Sukaktys*

2, 19 maršrutų troleibusai SaulėtekyjeTurbūt nedaug kas ir prisimena, kad prieš 16 metų, 1998 m. rugpjūčio 31 d., nutiesus naują kontaktinio tinklo liniją, 2 ir 19 maršrutų troleibusai (iki tol apsisukdavę ties Antakalnio žiedu) pradėjo važiuoti iki Saulėtekio.

2014-09-01Pirmiausia sveikiname visus mokinius ir mokytojus, studentus ir dėstytojus su rugsėjo 1-ąja – Mokslo ir žinių diena!

Tiems, kurie mokysis, linkime šiais mokslo metais ne tik stipriai patobulėti ir gauti daug naudingų žinių, tiems, kurie tas žinias pasiruošę perduoti – stiprybės ir išradingumo, pateikiant žinias kuo patraukliau, įdomiau. Na o visiems – ir tiems, kurie mokysis, ir tiems, kurie mokys – linkime laiku ir patogiai nukeliauti į savo mokslo įstaigas, taip pat sugrįžti iš jų namo!

Sukaktys*

2, 19 maršrutų troleibusai SaulėtekyjeTurbūt nedaug kas ir prisimena, kad prieš 16 metų, 1998 m. rugpjūčio 31 d., nutiesus naują kontaktinio tinklo liniją, 2 ir 19 maršrutų troleibusai (iki tol apsisukdavę ties Antakalnio žiedu) pradėjo važiuoti iki Saulėtekio.

Po metų, 1999 m. rugsėjo 1 d., buvo atkurtas troleibusų 14 maršrutas. Tiesa, troleibusas buvo atkurtas kita trasa – iki panaikinimo jis važinėdavo į Valakampius. Atkurtojo 14 maršruto dėka studentai iš Saulėtekio galėjo patogiai pasiekti Basanavičiaus gatvėje esančius fakultetus.

Na ir „jauniausias jubiliatas“ – troleibusų 21 maršrutas. 2011 m. rugsėjo 1 d., įrengus posūkį nuo Šilo tilto Šiaurės miestelio link, atidarytas naujas maršrutas „Saulėtekis – Šilo tiltas – Žirmūnai“.

* Parengta remiantis NVTKA tinklaraštyje pateikiama informacija.

Nuo sukakčių – prie 2014 m. rugsėjo mėnesio naujienų

Pasidžiaugę seniau (ar ne taip seniai) įvykusiais naujų linijų atidarymais, senųjų atkūrimais ar pratęsimais, sugrįžkime į šiandieną ir peržvelkime naujienas.

Stotelių pavadinimų pakeitimai

Šiuo metu įvairiose miesto vietose galime matyti keičiamus stotelių paviljonus. Tačiau pokyčiai ne tik tokie – nenustebkite, jei važiuodami įprastu maršrutu, vietoj seniai žinomo ir įprasto stotelės pavadinimo išgirsite ar pamatysite naują.

Nuo 2014 m. rugsėjo 1 dienos keičiami 29 viešojo transporto stotelių pavadinimai, įrengiamos 5 naujos (viena iš jų – „Pagal pareikalavimą“) autobusų stotelės.

Dviejų stotelių pavadinimai keičiasi ir troleibusų maršrutuose:

  • stotelės „Lukiškės“ (važiuoja 4, 10, 17 maršrutų troleibusai) pavadinimas keičiamas į „Juozo Tumo – Vaižganto stotelė“,
  • stotelės „Justiniškių žiedas“ (važiuoja 7, 13, 18 maršrutų troleibusai) pavadinimas keičiamas į „Pumpėnų stotelė“ (pakeitimas aktualus važiuojant viena kryptimi, iš Pašilaičių).

Žemiau pateikiama lentelė su visais stotelių pavadinimų pakeitimais:

2014-09-01: naujos stotelės (lentelė)

Rudeniniai tvarkaraščiai

Per anksti stotelėse iškabinti tvarkaraščiai klaidina keleivius. Jau praėjusios savaitės pradžioje, likus savaitei iki įsigaliojimo, viešojo transporto stotelėse pasirodė tvarkaraščiai, kurie įsigalioja nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. Sakoma, kad tvarkaraščius visame mieste keičia vienas darbuotojas, todėl juos ir pradedama keisti taip anksti – visgi, pirma, ar tikrai reikia tvarkaraščius pakeisti pirmiausia stotelėse, esančiose miesto centre ir didelių keleivių srautų gatvėse, antra – ar tokiam darbui (kuris daromas dukart per metus) negalima dienai ar dviems deleguoti žmogaus, dirbančio kitose pareigose, tuomet ir mažiau keleivių klaidinimo bus dėl per anksti iškabintų tvarkaraščių?

Naujas „popierinių tvarkaraščių“ dizainas. Turbūt jau pastebėjote, kad naujieji tvarkaraščiai stotelėse atrodo kitaip, nei iki šiol buvusieji. Ryškiai matomas stotelės pavadinimas, kas antra tvarkaraščio eilutė turi kitos spalvos foną, kas padeda nepasiklysti tarp skirtingų valandų. Visgi tvarkaraščiai atspausdinti DINPro šritu, kuris taip pat naudojamas ir viešojo transporto priemonių garažiniams numeriams, maršrutų trafaretams užrašyti – šio šrifto simboliai sudaryti iš gan plonų linijų, todėl silpnesnio regėjimo žmonėms yra sunkiai įžiūrimi.

Nepakeisti tvarkaraščiai. Vakar, rugpjūčio 31 dieną, galima buvo pamatyti ir šio darbo broko. Nenuostabu, kad priešpaskutinėje 1, 3, 9 maršrutų troleibusų stotelėje „Atminties“, kur nėra nei stotelės paviljono, nei stotelės ženklo, o testovi vienišas suolelis – tvarkaraščių nebuvo jokių, nei senų, nei naujų. Tačiau pirmojoje šių maršrutų stotelėje „Pasakų parkas“ vis dar puikavosi seni, vasariniai, tvarkaraščiai. Judrios Teodoro Narbuto stotelės paviljone esančioje informacinėje lentoje buvo dar įdomesnis vaizdas – pusė tvarkaraščių (autobusų) pakeisti naujais, o likusieji (troleibusų) palikti senieji.

Būkite atidūs žiūrėdami į tvarkaraščius, dalis jų nepakeisti Sunku patikėti, tačiau čia - stotelė

Žinoma, svarbiausia keleiviams yra ne tvarkaraščio dizainas, o kiek laiko stotelėje reikės laukti jiems reikiamos transporto priemonės, ar neteks važiuoti perpildytoje transporto priemonėje ir, be abejo, ar bus patogus persėdimas.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išplatintame pranešime sakoma, kad nuo rugsėjo 1-osios troleibusų skaičius darbo dienomis bus 188 (vasarą buvo 145), autobusų – 337 (vasarą buvo 285), poilsio dienomis troleibusų – 104 (vasarą buvo 97), autobusų – 204 (vasarą buvo 176).

Vasaros sezonui sutrumpintas 14 troleibusų maršrutas Antakalnis–Žygimantų g.–J.Basanavičiaus g.–Gerosios Vilties st. vėl pratęsiamas iki Saulėtekio. Visgi kursavimo dažnis (lyginant su vasaros sezonu) praktiškai nepasikeičia, kadangi maršrute pridedamas vos 1 troleibusas, o trasa pailgėja.

Grąžinkite troleibusų 8 maršrutą! Įdomiausia situacija su 7 maršruto troleibusu. Kadangi šio maršruto troleibusai būna nuolat perpildyti, jam buvo skirta 2 troleibusais daugiau nei buvo iki vasaros tvarkaraščių įsigaliojimo. Jei pamėgintume pažiūrėti į važiuojančių šiuo troleibusu keleivių srautus, pamatytume, kad nemaža dalis jų išlipa T.Narbuto stotelėje ir perlipa į troleibusą, važiuojantį Žirmūnų link; analogiška situacija ir stebint iš Stoties važiuojančius 7 maršruto troleibusus – nemaža dalis keleivių į jį sulipa Teodoro Narbuto ar Sietyno stotelėse, atvažiavę iš Žirmūnų pusės. Akivaizdu, kad uždarant troleibusų 8 maršrutą buvo padaryta klaida – jo nepanaikinus nemažai keleivių turėtų žymiai patogesnį susisiekimą. Deja, klaidų pripažinti nenorima, tad vietoj to, kad dalis troleibusų būtų perkelti iš 7 į atkurtą 8 maršrutą, jie dabar važiuos daliai keleivių nepatogiu 7 maršrutu, baksnodami vienas kitą nosimis (nes kartais tarpas tarp reisų bus vos 3-4 minutės).

Kiti pakeitimai – nežymūs. Daugiau, kiek teko pastebėti, didesnių pakeitimų nėra. Į kitus maršrutus grįžta tiek pat transporto priemonių kaip ir prieš vasaros sezoną, net ir tvarkaraščiai keičiasi gan nežymiai. Tiesa, kai kurių maršrutų kai kurių reisų mažinamas reiso nuvažiavimo laikas (kas yra ganėtinai keista – vadinasi, vasarą, kai mažiau ir gatvėse transporto, ir keleivių – važiuojama lėčiau nei rudenį ar žiemą?). Na o tokių „perliukų“ kaip 40 minučių tarpus tarp reisų darbo dieną (21 maršrutas, 10-11 valanda) ar „karavanų“ net nebesinori komentuoti…

Apie autobusų maršrutus

Saulėtekio žiedas - nauja įvažaNuo 2014 m. rugsėjo 1-osios „Atminties“ ir „Pasakų parko“ stotelėse pasirodys 116 maršruto autobusas – taigi autobusai įlipa į dar vieną teritoriją, kuri iki šiol buvo „troleibusinė“.

Nuo 2014 m. rugsėjo 1-osios atsiranda naujas 114 autobusų maršrutas „Antakalnis-Kairėnų g.-Vinciūniškės“. Šis maršrutas įdomus tuo, kad jį planuojama netrukus sutrumpinti iki Saulėtekio žiedo. Pastaruoju metu buvo tiesiama nauja gatvės atšaka į 2, 10, 14, 19, 21 maršrutų troleibusų ir 4G, 5G autobusų atstovos teritoriją tam, kad šio maršruto autobusai galėtų ten lengviau įvažiuoti. Dar įdomiau nuskambėjo planai Saulėtekio žiede laikyti ne daugiau nei keturis pertraukiamu grafiku dirbančius troleibusus – likusieji turės būti varinėjami iki Antakalnio žiedo. Ar racionalu? – ne. Na bet svarbiausia, kad 116 maršruto mikroautobusiukui bus patogu.

Dokumentų nebereikia?

2014-09-01: skelbimas dėl draudimoIš vairuotojų buvo gauta informacija, kad tarnybinių patalpų skelbimų lentoje pakabintas tokio turinio skelbimas: „Informuojame, kad nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. apdraustų transporto priemonių dokumentų aplanke nebus civilinės atsakomybės draudimo sutarties liudijimo“. Kodėl liudijimas staiga tapo nebereikalingas, ir kodėl buvo nuspręsta, kad yra geriau ne turėti dokumentą šalia, bet eismo įvykio atveju laukti, kol šį liudijimą atveš įmonės vadovybės atstovas – paaiškinti sunku.

Po metų, 1999 m. rugsėjo 1 d., buvo atkurtas troleibusų 14 maršrutas. Tiesa, troleibusas buvo atkurtas kita trasa – iki panaikinimo jis važinėdavo į Valakampius. Atkurtojo 14 maršruto dėka studentai iš Saulėtekio galėjo patogiai pasiekti Basanavičiaus gatvėje esančius fakultetus.

Na ir „jauniausias jubiliatas“ – troleibusų 21 maršrutas. 2011 m. rugsėjo 1 d., įrengus posūkį nuo Šilo tilto Šiaurės miestelio link, atidarytas naujas maršrutas „Saulėtekis – Šilo tiltas – Žirmūnai“.

* Parengta remiantis NVTKA tinklaraštyje pateikiama informacija.

Nuo sukakčių – prie 2014 m. rugsėjo mėnesio naujienų

Pasidžiaugę seniau (ar ne taip seniai) įvykusiais naujų linijų atidarymais, senųjų atkūrimais ar pratęsimais, sugrįžkime į šiandieną ir peržvelkime naujienas.

Stotelių pavadinimų pakeitimai

Šiuo metu įvairiose miesto vietose galime matyti keičiamus stotelių paviljonus. Tačiau pokyčiai ne tik tokie – nenustebkite, jei važiuodami įprastu maršrutu, vietoj seniai žinomo ir įprasto stotelės pavadinimo išgirsite ar pamatysite naują.

Nuo 2014 m. rugsėjo 1 dienos keičiami 29 viešojo transporto stotelių pavadinimai, įrengiamos 5 naujos (viena iš jų – „Pagal pareikalavimą“) autobusų stotelės.

Dviejų stotelių pavadinimai keičiasi ir troleibusų maršrutuose:

  • stotelės „Lukiškės“ (važiuoja 4, 10, 17 maršrutų troleibusai) pavadinimas keičiamas į „Juozo Tumo – Vaižganto stotelė“,
  • stotelės „Justiniškių žiedas“ (važiuoja 7, 13, 18 maršrutų troleibusai) pavadinimas keičiamas į „Pumpėnų stotelė“ (pakeitimas aktualus važiuojant viena kryptimi, iš Pašilaičių).

Žemiau pateikiama lentelė su visais stotelių pavadinimų pakeitimais:

2014-09-01: naujos stotelės (lentelė)

Rudeniniai tvarkaraščiai

Per anksti stotelėse iškabinti tvarkaraščiai klaidina keleivius. Jau praėjusios savaitės pradžioje, likus savaitei iki įsigaliojimo, viešojo transporto stotelėse pasirodė tvarkaraščiai, kurie įsigalioja nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. Sakoma, kad tvarkaraščius visame mieste keičia vienas darbuotojas, todėl juos ir pradedama keisti taip anksti – visgi, pirma, ar tikrai reikia tvarkaraščius pakeisti pirmiausia stotelėse, esančiose miesto centre ir didelių keleivių srautų gatvėse, antra – ar tokiam darbui (kuris daromas dukart per metus) negalima dienai ar dviems deleguoti žmogaus, dirbančio kitose pareigose, tuomet ir mažiau keleivių klaidinimo bus dėl per anksti iškabintų tvarkaraščių?

Naujas „popierinių tvarkaraščių“ dizainas. Turbūt jau pastebėjote, kad naujieji tvarkaraščiai stotelėse atrodo kitaip, nei iki šiol buvusieji. Ryškiai matomas stotelės pavadinimas, kas antra tvarkaraščio eilutė turi kitos spalvos foną, kas padeda nepasiklysti tarp skirtingų valandų. Visgi tvarkaraščiai atspausdinti DINPro šritu, kuris taip pat naudojamas ir viešojo transporto priemonių garažiniams numeriams, maršrutų trafaretams užrašyti – šio šrifto simboliai sudaryti iš gan plonų linijų, todėl silpnesnio regėjimo žmonėms yra sunkiai įžiūrimi.

Nepakeisti tvarkaraščiai. Vakar, rugpjūčio 31 dieną, galima buvo pamatyti ir šio darbo broko. Nenuostabu, kad priešpaskutinėje 1, 3, 9 maršrutų troleibusų stotelėje „Atminties“, kur nėra nei stotelės paviljono, nei stotelės ženklo, o testovi vienišas suolelis – tvarkaraščių nebuvo jokių, nei senų, nei naujų. Tačiau pirmojoje šių maršrutų stotelėje „Pasakų parkas“ vis dar puikavosi seni, vasariniai, tvarkaraščiai. Judrios Teodoro Narbuto stotelės paviljone esančioje informacinėje lentoje buvo dar įdomesnis vaizdas – pusė tvarkaraščių (autobusų) pakeisti naujais, o likusieji (troleibusų) palikti senieji.

Būkite atidūs žiūrėdami į tvarkaraščius, dalis jų nepakeisti Sunku patikėti, tačiau čia - stotelė

Žinoma, svarbiausia keleiviams yra ne tvarkaraščio dizainas, o kiek laiko stotelėje reikės laukti jiems reikiamos transporto priemonės, ar neteks važiuoti perpildytoje transporto priemonėje ir, be abejo, ar bus patogus persėdimas.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išplatintame pranešime sakoma, kad nuo rugsėjo 1-osios troleibusų skaičius darbo dienomis bus 188 (vasarą buvo 145), autobusų – 337 (vasarą buvo 285), poilsio dienomis troleibusų – 104 (vasarą buvo 97), autobusų – 204 (vasarą buvo 176).

Vasaros sezonui sutrumpintas 14 troleibusų maršrutas Antakalnis–Žygimantų g.–J.Basanavičiaus g.–Gerosios Vilties st. vėl pratęsiamas iki Saulėtekio. Visgi kursavimo dažnis (lyginant su vasaros sezonu) praktiškai nepasikeičia, kadangi maršrute pridedamas vos 1 troleibusas, o trasa pailgėja.

Grąžinkite troleibusų 8 maršrutą! Įdomiausia situacija su 7 maršruto troleibusu. Kadangi šio maršruto troleibusai būna nuolat perpildyti, jam buvo skirta 2 troleibusais daugiau nei buvo iki vasaros tvarkaraščių įsigaliojimo. Jei pamėgintume pažiūrėti į važiuojančių šiuo troleibusu keleivių srautus, pamatytume, kad nemaža dalis jų išlipa T.Narbuto stotelėje ir perlipa į troleibusą, važiuojantį Žirmūnų link; analogiška situacija ir stebint iš Stoties važiuojančius 7 maršruto troleibusus – nemaža dalis keleivių į jį sulipa Teodoro Narbuto ar Sietyno stotelėse, atvažiavę iš Žirmūnų pusės. Akivaizdu, kad uždarant troleibusų 8 maršrutą buvo padaryta klaida – jo nepanaikinus nemažai keleivių turėtų žymiai patogesnį susisiekimą. Deja, klaidų pripažinti nenorima, tad vietoj to, kad dalis troleibusų būtų perkelti iš 7 į atkurtą 8 maršrutą, jie dabar važiuos daliai keleivių nepatogiu 7 maršrutu, baksnodami vienas kitą nosimis (nes kartais tarpas tarp reisų bus vos 3-4 minutės).

Kiti pakeitimai – nežymūs. Daugiau, kiek teko pastebėti, didesnių pakeitimų nėra. Į kitus maršrutus grįžta tiek pat transporto priemonių kaip ir prieš vasaros sezoną, net ir tvarkaraščiai keičiasi gan nežymiai. Tiesa, kai kurių maršrutų kai kurių reisų mažinamas reiso nuvažiavimo laikas (kas yra ganėtinai keista – vadinasi, vasarą, kai mažiau ir gatvėse transporto, ir keleivių – važiuojama lėčiau nei rudenį ar žiemą?). Na o tokių „perliukų“ kaip 40 minučių tarpus tarp reisų darbo dieną (21 maršrutas, 10-11 valanda) ar „karavanų“ net nebesinori komentuoti…

Apie autobusų maršrutus

Saulėtekio žiedas - nauja įvažaNuo 2014 m. rugsėjo 1-osios „Atminties“ ir „Pasakų parko“ stotelėse pasirodys 116 maršruto autobusas – taigi autobusai įlipa į dar vieną teritoriją, kuri iki šiol buvo „troleibusinė“.

Nuo 2014 m. rugsėjo 1-osios atsiranda naujas 114 autobusų maršrutas „Antakalnis-Kairėnų g.-Vinciūniškės“. Šis maršrutas įdomus tuo, kad jį planuojama netrukus sutrumpinti iki Saulėtekio žiedo. Pastaruoju metu buvo tiesiama nauja gatvės atšaka į 2, 10, 14, 19, 21 maršrutų troleibusų ir 4G, 5G autobusų atstovos teritoriją tam, kad šio maršruto autobusai galėtų ten lengviau įvažiuoti. Dar įdomiau nuskambėjo planai Saulėtekio žiede laikyti ne daugiau nei keturis pertraukiamu grafiku dirbančius troleibusus – likusieji turės būti varinėjami iki Antakalnio žiedo. Ar racionalu? – ne. Na bet svarbiausia, kad 116 maršruto mikroautobusiukui bus patogu.

Dokumentų nebereikia?

2014-09-01: skelbimas dėl draudimoIš vairuotojų buvo gauta informacija, kad tarnybinių patalpų skelbimų lentoje pakabintas tokio turinio skelbimas: „Informuojame, kad nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. apdraustų transporto priemonių dokumentų aplanke nebus civilinės atsakomybės draudimo sutarties liudijimo“. Kodėl liudijimas staiga tapo nebereikalingas, ir kodėl buvo nuspręsta, kad yra geriau ne turėti dokumentą šalia, bet eismo įvykio atveju laukti, kol šį liudijimą atveš įmonės vadovybės atstovas – paaiškinti sunku.

Po metų, 1999 m. rugsėjo 1 d., buvo atkurtas troleibusų 14 maršrutas. Tiesa, troleibusas buvo atkurtas kita trasa – iki panaikinimo jis važinėdavo į Valakampius. Atkurtojo 14 maršruto dėka studentai iš Saulėtekio galėjo patogiai pasiekti Basanavičiaus gatvėje esančius fakultetus.

Na ir „jauniausias jubiliatas“ – troleibusų 21 maršrutas. 2011 m. rugsėjo 1 d., įrengus posūkį nuo Šilo tilto Šiaurės miestelio link, atidarytas naujas maršrutas „Saulėtekis – Šilo tiltas – Žirmūnai“.

* Parengta remiantis NVTKA tinklaraštyje pateikiama informacija.

Nuo sukakčių – prie 2014 m. rugsėjo mėnesio naujienų

Pasidžiaugę seniau (ar ne taip seniai) įvykusiais naujų linijų atidarymais, senųjų atkūrimais ar pratęsimais, sugrįžkime į šiandieną ir peržvelkime naujienas.

Stotelių pavadinimų pakeitimai

Šiuo metu įvairiose miesto vietose galime matyti keičiamus stotelių paviljonus. Tačiau pokyčiai ne tik tokie – nenustebkite, jei važiuodami įprastu maršrutu, vietoj seniai žinomo ir įprasto stotelės pavadinimo išgirsite ar pamatysite naują.

Nuo 2014 m. rugsėjo 1 dienos keičiami 29 viešojo transporto stotelių pavadinimai, įrengiamos 5 naujos (viena iš jų – „Pagal pareikalavimą“) autobusų stotelės.

Dviejų stotelių pavadinimai keičiasi ir troleibusų maršrutuose:

  • stotelės „Lukiškės“ (važiuoja 4, 10, 17 maršrutų troleibusai) pavadinimas keičiamas į „Juozo Tumo – Vaižganto stotelė“,
  • stotelės „Justiniškių žiedas“ (važiuoja 7, 13, 18 maršrutų troleibusai) pavadinimas keičiamas į „Pumpėnų stotelė“ (pakeitimas aktualus važiuojant viena kryptimi, iš Pašilaičių).

Žemiau pateikiama lentelė su visais stotelių pavadinimų pakeitimais:

2014-09-01: naujos stotelės (lentelė)

Rudeniniai tvarkaraščiai

Per anksti stotelėse iškabinti tvarkaraščiai klaidina keleivius. Jau praėjusios savaitės pradžioje, likus savaitei iki įsigaliojimo, viešojo transporto stotelėse pasirodė tvarkaraščiai, kurie įsigalioja nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. Sakoma, kad tvarkaraščius visame mieste keičia vienas darbuotojas, todėl juos ir pradedama keisti taip anksti – visgi, pirma, ar tikrai reikia tvarkaraščius pakeisti pirmiausia stotelėse, esančiose miesto centre ir didelių keleivių srautų gatvėse, antra – ar tokiam darbui (kuris daromas dukart per metus) negalima dienai ar dviems deleguoti žmogaus, dirbančio kitose pareigose, tuomet ir mažiau keleivių klaidinimo bus dėl per anksti iškabintų tvarkaraščių?

Naujas „popierinių tvarkaraščių“ dizainas. Turbūt jau pastebėjote, kad naujieji tvarkaraščiai stotelėse atrodo kitaip, nei iki šiol buvusieji. Ryškiai matomas stotelės pavadinimas, kas antra tvarkaraščio eilutė turi kitos spalvos foną, kas padeda nepasiklysti tarp skirtingų valandų. Visgi tvarkaraščiai atspausdinti DINPro šritu, kuris taip pat naudojamas ir viešojo transporto priemonių garažiniams numeriams, maršrutų trafaretams užrašyti – šio šrifto simboliai sudaryti iš gan plonų linijų, todėl silpnesnio regėjimo žmonėms yra sunkiai įžiūrimi.

Nepakeisti tvarkaraščiai. Vakar, rugpjūčio 31 dieną, galima buvo pamatyti ir šio darbo broko. Nenuostabu, kad priešpaskutinėje 1, 3, 9 maršrutų troleibusų stotelėje „Atminties“, kur nėra nei stotelės paviljono, nei stotelės ženklo, o testovi vienišas suolelis – tvarkaraščių nebuvo jokių, nei senų, nei naujų. Tačiau pirmojoje šių maršrutų stotelėje „Pasakų parkas“ vis dar puikavosi seni, vasariniai, tvarkaraščiai. Judrios Teodoro Narbuto stotelės paviljone esančioje informacinėje lentoje buvo dar įdomesnis vaizdas – pusė tvarkaraščių (autobusų) pakeisti naujais, o likusieji (troleibusų) palikti senieji.

Būkite atidūs žiūrėdami į tvarkaraščius, dalis jų nepakeisti Sunku patikėti, tačiau čia - stotelė

Žinoma, svarbiausia keleiviams yra ne tvarkaraščio dizainas, o kiek laiko stotelėje reikės laukti jiems reikiamos transporto priemonės, ar neteks važiuoti perpildytoje transporto priemonėje ir, be abejo, ar bus patogus persėdimas.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išplatintame pranešime sakoma, kad nuo rugsėjo 1-osios troleibusų skaičius darbo dienomis bus 188 (vasarą buvo 145), autobusų – 337 (vasarą buvo 285), poilsio dienomis troleibusų – 104 (vasarą buvo 97), autobusų – 204 (vasarą buvo 176).

Vasaros sezonui sutrumpintas 14 troleibusų maršrutas Antakalnis–Žygimantų g.–J.Basanavičiaus g.–Gerosios Vilties st. vėl pratęsiamas iki Saulėtekio. Visgi kursavimo dažnis (lyginant su vasaros sezonu) praktiškai nepasikeičia, kadangi maršrute pridedamas vos 1 troleibusas, o trasa pailgėja.

Grąžinkite troleibusų 8 maršrutą! Įdomiausia situacija su 7 maršruto troleibusu. Kadangi šio maršruto troleibusai būna nuolat perpildyti, jam buvo skirta 2 troleibusais daugiau nei buvo iki vasaros tvarkaraščių įsigaliojimo. Jei pamėgintume pažiūrėti į važiuojančių šiuo troleibusu keleivių srautus, pamatytume, kad nemaža dalis jų išlipa T.Narbuto stotelėje ir perlipa į troleibusą, važiuojantį Žirmūnų link; analogiška situacija ir stebint iš Stoties važiuojančius 7 maršruto troleibusus – nemaža dalis keleivių į jį sulipa Teodoro Narbuto ar Sietyno stotelėse, atvažiavę iš Žirmūnų pusės. Akivaizdu, kad uždarant troleibusų 8 maršrutą buvo padaryta klaida – jo nepanaikinus nemažai keleivių turėtų žymiai patogesnį susisiekimą. Deja, klaidų pripažinti nenorima, tad vietoj to, kad dalis troleibusų būtų perkelti iš 7 į atkurtą 8 maršrutą, jie dabar važiuos daliai keleivių nepatogiu 7 maršrutu, baksnodami vienas kitą nosimis (nes kartais tarpas tarp reisų bus vos 3-4 minutės).

Kiti pakeitimai – nežymūs. Daugiau, kiek teko pastebėti, didesnių pakeitimų nėra. Į kitus maršrutus grįžta tiek pat transporto priemonių kaip ir prieš vasaros sezoną, net ir tvarkaraščiai keičiasi gan nežymiai. Tiesa, kai kurių maršrutų kai kurių reisų mažinamas reiso nuvažiavimo laikas (kas yra ganėtinai keista – vadinasi, vasarą, kai mažiau ir gatvėse transporto, ir keleivių – važiuojama lėčiau nei rudenį ar žiemą?). Na o tokių „perliukų“ kaip 40 minučių tarpus tarp reisų darbo dieną (21 maršrutas, 10-11 valanda) ar „karavanų“ net nebesinori komentuoti…

Apie autobusų maršrutus

Saulėtekio žiedas - nauja įvažaNuo 2014 m. rugsėjo 1-osios „Atminties“ ir „Pasakų parko“ stotelėse pasirodys 116 maršruto autobusas – taigi autobusai įlipa į dar vieną teritoriją, kuri iki šiol buvo „troleibusinė“.

Nuo 2014 m. rugsėjo 1-osios atsiranda naujas 114 autobusų maršrutas „Antakalnis-Kairėnų g.-Vinciūniškės“. Šis maršrutas įdomus tuo, kad jį planuojama netrukus sutrumpinti iki Saulėtekio žiedo. Pastaruoju metu buvo tiesiama nauja gatvės atšaka į 2, 10, 14, 19, 21 maršrutų troleibusų ir 4G, 5G autobusų atstovos teritoriją tam, kad šio maršruto autobusai galėtų ten lengviau įvažiuoti. Dar įdomiau nuskambėjo planai Saulėtekio žiede laikyti ne daugiau nei keturis pertraukiamu grafiku dirbančius troleibusus – likusieji turės būti varinėjami iki Antakalnio žiedo. Ar racionalu? – ne. Na bet svarbiausia, kad 116 maršruto mikroautobusiukui bus patogu.

Dokumentų nebereikia?

2014-09-01: skelbimas dėl draudimoIš vairuotojų buvo gauta informacija, kad tarnybinių patalpų skelbimų lentoje pakabintas tokio turinio skelbimas: „Informuojame, kad nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. apdraustų transporto priemonių dokumentų aplanke nebus civilinės atsakomybės draudimo sutarties liudijimo“. Kodėl liudijimas staiga tapo nebereikalingas, ir kodėl buvo nuspręsta, kad yra geriau ne turėti dokumentą šalia, bet eismo įvykio atveju laukti, kol šį liudijimą atveš įmonės vadovybės atstovas – paaiškinti sunku.

One thought on “Su rugsėjo 1-ąja!С 1 сентября!Congratulations on the 1st of September!

  1. Nematau nieko blogo, kad 116 maršrutas važiuos L. Asanavičiūtės gatve – patogesnis susisiekimas Gudelių šilui ir šalia esančiam kvartalui.
    114 maršrute važuos tik vienas midibusas, nieko čia blogo, pagerės susisiekimas Vincūniškių sodams. Jeigu ketinama laikyti ten iki 4 troleibusų – čia tikrai ne dėl to midibuso, o ko gero, ruošiama kažkokia kita „cackė” 🙁

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *