Šio įrašo pasirodymo metu (2014 m. rugpjūčio 18 d.) Kaune veikia 14 dieninių (du iš jų – veikiančių tik darbo dienomis) ir 2 naktiniai (veikiantys penktadieniais ir šeštadieniais) troleibusų maršrutai.
Mieste, pasinaudojus Europos Sąjungos Struktūrinės paramos Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemone „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“, jau įrengta nauja 4,78 km ilgio kontaktinio tinklo linija K.Petrausko, Parodos ir Vytauto gatvėse, sujungsianti Savanorių pr. ir Vytauto pr. esančius kontaktinius tinklus, kas leis kauniečiams bei miesto svečiams patogiau troleibusais pasiekti miesto centrą. Visgi, nors kontaktinis tinklas nutiestas jau seniai, dar nėra sutvarkyta nedidelė pačios gatvės atkarpa, tad troleibusų, keliaujančių po šiuo metu žvilgančiais laidais, dar teks palaukti.
Deja, šiandien buvo paskelbta, kad įvedant naujus viešojo transporto rudens tvarkaraščius, kurie Kaune įsigalios nuo 2014 metų rugpjūčio 25 dienos, bus panaikintas vienas iš šiuo metu egzistuojančių troleibusų maršrutų.
Šio įrašo pasirodymo metu (2014 m. rugpjūčio 18 d.) Kaune veikia 14 dieninių (du iš jų – veikiančių tik darbo dienomis) ir 2 naktiniai (veikiantys penktadieniais ir šeštadieniais) troleibusų maršrutai.
Mieste, pasinaudojus Europos Sąjungos Struktūrinės paramos Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemone „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“, jau įrengta nauja 4,78 km ilgio kontaktinio tinklo linija K.Petrausko, Parodos ir Vytauto gatvėse, sujungsianti Savanorių pr. ir Vytauto pr. esančius kontaktinius tinklus, kas leis kauniečiams bei miesto svečiams patogiau troleibusais pasiekti miesto centrą. Visgi, nors kontaktinis tinklas nutiestas jau seniai, dar nėra sutvarkyta nedidelė pačios gatvės atkarpa, tad troleibusų, keliaujančių po šiuo metu žvilgančiais laidais, dar teks palaukti.
Deja, šiandien buvo paskelbta, kad įvedant naujus viešojo transporto rudens tvarkaraščius, kurie Kaune įsigalios nuo 2014 metų rugpjūčio 25 dienos, bus panaikintas vienas iš šiuo metu egzistuojančių troleibusų maršrutų.
Šio įrašo pasirodymo metu (2014 m. rugpjūčio 18 d.) Kaune veikia 14 dieninių (du iš jų – veikiančių tik darbo dienomis) ir 2 naktiniai (veikiantys penktadieniais ir šeštadieniais) troleibusų maršrutai.
Mieste, pasinaudojus Europos Sąjungos Struktūrinės paramos Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemone „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“, jau įrengta nauja 4,78 km ilgio kontaktinio tinklo linija K.Petrausko, Parodos ir Vytauto gatvėse, sujungsianti Savanorių pr. ir Vytauto pr. esančius kontaktinius tinklus, kas leis kauniečiams bei miesto svečiams patogiau troleibusais pasiekti miesto centrą. Visgi, nors kontaktinis tinklas nutiestas jau seniai, dar nėra sutvarkyta nedidelė pačios gatvės atkarpa, tad troleibusų, keliaujančių po šiuo metu žvilgančiais laidais, dar teks palaukti.
Deja, šiandien buvo paskelbta, kad įvedant naujus viešojo transporto rudens tvarkaraščius, kurie Kaune įsigalios nuo 2014 metų rugpjūčio 25 dienos, bus panaikintas vienas iš šiuo metu egzistuojančių troleibusų maršrutų.
Po savaitės Kaune nebeliks 3 troleibusų maršruto. Išsamią šio maršruto istoriją sužinoti galite Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) tinklaraštyje arba paspaudę šalia esantį paveikslėlį (NVTKA puslapio atvaizdą).
Šis maršrutas buvo vienas seniausių Kaune: pirmieji troleibusai Kaune pasirodė 1965 metų gruodžio 31 dieną, o 3 maršrutas atidarytas 1968 metais. Visus 46 metus – nors maršruto trasa ir buvo keliskart pakeista – maršrutas nebuvo panaikintas net ir trumpam laikotarpiui (kas buvo nutikę ne vienam iš kitų troleibusų maršrutų). Pirmasis blogas ženklas buvo 2010 metais panaikintas maršruto kursavimas poilsio dienomis, antrasis – sutrumpinimas 2013 metais iki absurdiškų 4 stotelių… Galima sakyti, po pastarųjų pakeitimų (nuo 2013 m. gruodžio 2 d.) šiame maršrute (kai maršrutas buvo sutrumpintas iki 4 stotelių, maršrutas buvo nuvažiuojamas per 6 minutes viena kryptimi ir 8 minutes – atgal) buvo galima spėti, kad maršrutas ruošiamas naikinimui. |
|
Vadovaujantis tokiu scenarijumi, daroma Vilniuje – maršruto trasa pakeičiama taip, kad veža arba niekur arba veža ratu, kursavimo dažnis suretinamas iki beveik valandos, tvarkaraščiai padaromi tokie, kad prieš pat atvažiuojant šiam troleibusui prieš jį suvažiuoja visi kiti – na o tada jau paskelbiama, kad maršrutu niekas nesinaudoja, jis nepopuliarus ir nuostolingas ir todėl jis naikintinas.
Kauno 3 maršruto troleibuso kursavimo intervalas ne piko metu (trasa važinėjant vos vienam troleibusui) buvo apie 20 minučių, o piko metu (kai kursavo 2 troleibusai) intervalas buvo apie 10 minučių. Visgi absurdiška trasa sąlygojo neišvengiamą baigtį – maršruto uždarymą… |
|
|
Gaila, kad šią Kauno troleibusų schemą (paruošta 2013-12-20, autorius Vitalij Kitov, didelės raiškos schemą galima rasti NVTKA tinklaraštyje) pirmiausia teks koreguoti ne dėl naujos linijos, o panaikinant dabar esančią.
Galima tik spėti, galbūt 3 troleibusų maršrutas Kaune vėl atsiras, oficialiai atidarius eismą naujoje troleibusų sistemos atkarpoje (nors oficialių žinių, ar bus kuriamas naujas maršrutas, ar bus pakeistas kažkuris iš šiuo metu esančių, nėra). Visgi iki šiol buvusi nepertraukiama šio maršruto istorija nutrūks jau šį penktadienį, po 22 valandos, kai iš Draugystės gatvės į troleibusų parką Islandijos plente nuvažiuos vienintelis šiuo maršrutu kursuojantis troleibusas… |
Po savaitės Kaune nebeliks 3 troleibusų maršruto. Išsamią šio maršruto istoriją sužinoti galite Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) tinklaraštyje arba paspaudę šalia esantį paveikslėlį (NVTKA puslapio atvaizdą).
Šis maršrutas buvo vienas seniausių Kaune: pirmieji troleibusai Kaune pasirodė 1965 metų gruodžio 31 dieną, o 3 maršrutas atidarytas 1968 metais. Visus 46 metus – nors maršruto trasa ir buvo keliskart pakeista – maršrutas nebuvo panaikintas net ir trumpam laikotarpiui (kas buvo nutikę ne vienam iš kitų troleibusų maršrutų). Pirmasis blogas ženklas buvo 2010 metais panaikintas maršruto kursavimas poilsio dienomis, antrasis – sutrumpinimas 2013 metais iki absurdiškų 4 stotelių… Galima sakyti, po pastarųjų pakeitimų (nuo 2013 m. gruodžio 2 d.) šiame maršrute (kai maršrutas buvo sutrumpintas iki 4 stotelių, maršrutas buvo nuvažiuojamas per 6 minutes viena kryptimi ir 8 minutes – atgal) buvo galima spėti, kad maršrutas ruošiamas naikinimui. |
|
Vadovaujantis tokiu scenarijumi, daroma Vilniuje – maršruto trasa pakeičiama taip, kad veža arba niekur arba veža ratu, kursavimo dažnis suretinamas iki beveik valandos, tvarkaraščiai padaromi tokie, kad prieš pat atvažiuojant šiam troleibusui prieš jį suvažiuoja visi kiti – na o tada jau paskelbiama, kad maršrutu niekas nesinaudoja, jis nepopuliarus ir nuostolingas ir todėl jis naikintinas.
Kauno 3 maršruto troleibuso kursavimo intervalas ne piko metu (trasa važinėjant vos vienam troleibusui) buvo apie 20 minučių, o piko metu (kai kursavo 2 troleibusai) intervalas buvo apie 10 minučių. Visgi absurdiška trasa sąlygojo neišvengiamą baigtį – maršruto uždarymą… |
|
|
Gaila, kad šią Kauno troleibusų schemą (paruošta 2013-12-20, autorius Vitalij Kitov, didelės raiškos schemą galima rasti NVTKA tinklaraštyje) pirmiausia teks koreguoti ne dėl naujos linijos, o panaikinant dabar esančią.
Galima tik spėti, galbūt 3 troleibusų maršrutas Kaune vėl atsiras, oficialiai atidarius eismą naujoje troleibusų sistemos atkarpoje (nors oficialių žinių, ar bus kuriamas naujas maršrutas, ar bus pakeistas kažkuris iš šiuo metu esančių, nėra). Visgi iki šiol buvusi nepertraukiama šio maršruto istorija nutrūks jau šį penktadienį, po 22 valandos, kai iš Draugystės gatvės į troleibusų parką Islandijos plente nuvažiuos vienintelis šiuo maršrutu kursuojantis troleibusas… |
Po savaitės Kaune nebeliks 3 troleibusų maršruto. Išsamią šio maršruto istoriją sužinoti galite Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) tinklaraštyje arba paspaudę šalia esantį paveikslėlį (NVTKA puslapio atvaizdą).
Šis maršrutas buvo vienas seniausių Kaune: pirmieji troleibusai Kaune pasirodė 1965 metų gruodžio 31 dieną, o 3 maršrutas atidarytas 1968 metais. Visus 46 metus – nors maršruto trasa ir buvo keliskart pakeista – maršrutas nebuvo panaikintas net ir trumpam laikotarpiui (kas buvo nutikę ne vienam iš kitų troleibusų maršrutų). Pirmasis blogas ženklas buvo 2010 metais panaikintas maršruto kursavimas poilsio dienomis, antrasis – sutrumpinimas 2013 metais iki absurdiškų 4 stotelių… Galima sakyti, po pastarųjų pakeitimų (nuo 2013 m. gruodžio 2 d.) šiame maršrute (kai maršrutas buvo sutrumpintas iki 4 stotelių, maršrutas buvo nuvažiuojamas per 6 minutes viena kryptimi ir 8 minutes – atgal) buvo galima spėti, kad maršrutas ruošiamas naikinimui. |
|
Vadovaujantis tokiu scenarijumi, daroma Vilniuje – maršruto trasa pakeičiama taip, kad veža arba niekur arba veža ratu, kursavimo dažnis suretinamas iki beveik valandos, tvarkaraščiai padaromi tokie, kad prieš pat atvažiuojant šiam troleibusui prieš jį suvažiuoja visi kiti – na o tada jau paskelbiama, kad maršrutu niekas nesinaudoja, jis nepopuliarus ir nuostolingas ir todėl jis naikintinas.
Kauno 3 maršruto troleibuso kursavimo intervalas ne piko metu (trasa važinėjant vos vienam troleibusui) buvo apie 20 minučių, o piko metu (kai kursavo 2 troleibusai) intervalas buvo apie 10 minučių. Visgi absurdiška trasa sąlygojo neišvengiamą baigtį – maršruto uždarymą… |
|
|
Gaila, kad šią Kauno troleibusų schemą (paruošta 2013-12-20, autorius Vitalij Kitov, didelės raiškos schemą galima rasti NVTKA tinklaraštyje) pirmiausia teks koreguoti ne dėl naujos linijos, o panaikinant dabar esančią.
Galima tik spėti, galbūt 3 troleibusų maršrutas Kaune vėl atsiras, oficialiai atidarius eismą naujoje troleibusų sistemos atkarpoje (nors oficialių žinių, ar bus kuriamas naujas maršrutas, ar bus pakeistas kažkuris iš šiuo metu esančių, nėra). Visgi iki šiol buvusi nepertraukiama šio maršruto istorija nutrūks jau šį penktadienį, po 22 valandos, kai iš Draugystės gatvės į troleibusų parką Islandijos plente nuvažiuos vienintelis šiuo maršrutu kursuojantis troleibusas… |
Kuo jie galvoja, kad panaikina šį maršrutą. Žmonėms reikia važinėti į darbą iki bangos, o dabar teks vazineti iki bazes stoteles laukt 8 troleibuso, jau nekalbant, kad teks kirst judrią galvę ko pasekoje išauga nelaimingų atsitikimų rizika.
Blogai, kad ši informacija buvo paviešinta likus kelioms dienoms iki maršruto uždarymo, todėl tam tiesiog nebuvo laiko, tačiau kad ir dabar, maršrutą uždarius, dirbantieji „Bangoje” (ir nuolat ar bent kartais važiuojantieji tuo maršrutu) galėtų parašyti paprastą kelių sakinių tekstą, surinkti parašus ir išsiųsti raštą į Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento Transporto skyrių. Į raštą su konkrečiais argumentais savivaldybė privalėtų atsakyti.
Noriu patikslinti, kad Transporto skyrius atsako tik už savivaldybės tarnybinį transportą. Už VT Kaune atsakingas Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrius.