Nuojauta neapgavo – kurį laiką tylėjusi (paskutinis žymus pakeitimas buvo 2013 m.lapkritį – 2013 m. lapkritis: ir vėl pokyčiai grafikuose) ir net į skundus dėl stotelėse dingusių tvarkaraščių nereagavusi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ padirbėjo iš peties: pranešta, kad nuo 2014 metų vasario 1-osios keičiami net 8 maršrutų troleibusų (iš likusių 18) grafikai.
Jau norėjosi pasidžiaugti dėl vieno – 2-ojo troleibusų maršruto – dažnesnio kursavimo, deja, realybė kitokia: iš buvusių 15 troleibusų kiekvienam sumažino po reisą… Kituose maršrutuose arba padaryti nežymūs perstumdymai viena-kita minute, arba sumažintas troleibusų skaičius ir praretintas kursavimas. Žinoma, ir vėl tarsi pasityčiojant rašoma, kad eilinį kartą „padovanoto“ retesnio kursavimo keleiviai prašė…
Nuojauta neapgavo – kurį laiką tylėjusi (paskutinis žymus pakeitimas buvo 2013 m.lapkritį – 2013 m. lapkritis: ir vėl pokyčiai grafikuose) ir net į skundus dėl stotelėse dingusių tvarkaraščių nereagavusi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ padirbėjo iš peties: pranešta, kad nuo 2014 metų vasario 1-osios keičiami net 8 maršrutų troleibusų (iš likusių 18) grafikai.
Jau norėjosi pasidžiaugti dėl vieno – 2-ojo troleibusų maršruto – dažnesnio kursavimo, deja, realybė kitokia: iš buvusių 15 troleibusų kiekvienam sumažino po reisą… Kituose maršrutuose arba padaryti nežymūs perstumdymai viena-kita minute, arba sumažintas troleibusų skaičius ir praretintas kursavimas. Žinoma, ir vėl tarsi pasityčiojant rašoma, kad eilinį kartą „padovanoto“ retesnio kursavimo keleiviai prašė…
Nuojauta neapgavo – kurį laiką tylėjusi (paskutinis žymus pakeitimas buvo 2013 m.lapkritį – 2013 m. lapkritis: ir vėl pokyčiai grafikuose) ir net į skundus dėl stotelėse dingusių tvarkaraščių nereagavusi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ padirbėjo iš peties: pranešta, kad nuo 2014 metų vasario 1-osios keičiami net 8 maršrutų troleibusų (iš likusių 18) grafikai.
Jau norėjosi pasidžiaugti dėl vieno – 2-ojo troleibusų maršruto – dažnesnio kursavimo, deja, realybė kitokia: iš buvusių 15 troleibusų kiekvienam sumažino po reisą… Kituose maršrutuose arba padaryti nežymūs perstumdymai viena-kita minute, arba sumažintas troleibusų skaičius ir praretintas kursavimas. Žinoma, ir vėl tarsi pasityčiojant rašoma, kad eilinį kartą „padovanoto“ retesnio kursavimo keleiviai prašė…
1 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
2 maršrutas. Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad tai vienintelis troleibusų maršrutas, pagaliau susilaukęs bent simbolinio kursavimo padažninimo – deja, pasirodė, kad po tuo slepiasi gudri apgaulė: iki šiol kursavusiems 15 troleibusų nubraukta po vieną reisą, tad vienas pridėtasis kursavimo deja nepadažnins… Darbo dienomis vietoj 15 troleibusų (12 pamaininiai ir 3 pertraukiami grafikai) dirbs 16 (14 pamaininių ir 2 pertraukiami). Beje, jei iki šiandien paskutinis 2 maršruto troleibusas iki Saulėtekio iš Stoties išvažiuodavo 23:19 (du vėlesni važiavo iki troleibusų parko), pagal naująjį grafiką paskutinis pilno reiso maršrutas išvažiuos 8 minutėmis anksčiau, 23:11.
3 maršrutas. Tęsiamas 3 maršruto žlugdymas, pradėtas kartu su viešojo transporto „reforma“. Dar labiau retinamas kursavimas ir darbo, ir poilsio dienomis. Darbo dienomis iki šiol dirbo 5 pamaininiai troleibusai ir 2 – „pertraukiamu“ grafiku (t.y., tik rytinio ir vakarinio piko metu), dabar bus tik 4 pamaininiai ir 3 „pertraukiamo grafiko“ troleibusai. Poilsio dienomis iki šiol dirbo 4 pamaininiai troleibusai, o nuo vasario 1 d. dirbs tik 3 pamaininiai ir 1, dirbantis tik vieną pamainą.
4 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
7 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis poilsio dienomis, retinamas kursavimas ryte ir vakare.
9 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis. Ypač tai matosi 19-20 val. reisuose Šiaurės miestelio link – tuomet troleibusai arba važiuos kas kas 3-4 minutes, arba bus 14 minučių laukimo intervalas. Po 20 valandos – staigus reisų praretinimas iki 20-25 minučių intervalo.
13 (buvęs 18A) maršrutas – stumdomas tvarkaraštis, kai kuriuose reisuose padidintas maršruto nuvažiavimo laikas, taigi troleibusai važiuos lėčiau.
16 maršrutas – poilsio dienomis sumažinamas kursavimo dažnis, stumdomas laikas.
18 maršrutas – nors skelbiama, kad keičiami ir šio maršruto grafikai, pokyčių nepavyko aptikti.
1 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
2 maršrutas. Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad tai vienintelis troleibusų maršrutas, pagaliau susilaukęs bent simbolinio kursavimo padažninimo – deja, pasirodė, kad po tuo slepiasi gudri apgaulė: iki šiol kursavusiems 15 troleibusų nubraukta po vieną reisą, tad vienas pridėtasis kursavimo deja nepadažnins… Darbo dienomis vietoj 15 troleibusų (12 pamaininiai ir 3 pertraukiami grafikai) dirbs 16 (14 pamaininių ir 2 pertraukiami). Beje, jei iki šiandien paskutinis 2 maršruto troleibusas iki Saulėtekio iš Stoties išvažiuodavo 23:19 (du vėlesni važiavo iki troleibusų parko), pagal naująjį grafiką paskutinis pilno reiso maršrutas išvažiuos 8 minutėmis anksčiau, 23:11.
3 maršrutas. Tęsiamas 3 maršruto žlugdymas, pradėtas kartu su viešojo transporto „reforma“. Dar labiau retinamas kursavimas ir darbo, ir poilsio dienomis. Darbo dienomis iki šiol dirbo 5 pamaininiai troleibusai ir 2 – „pertraukiamu“ grafiku (t.y., tik rytinio ir vakarinio piko metu), dabar bus tik 4 pamaininiai ir 3 „pertraukiamo grafiko“ troleibusai. Poilsio dienomis iki šiol dirbo 4 pamaininiai troleibusai, o nuo vasario 1 d. dirbs tik 3 pamaininiai ir 1, dirbantis tik vieną pamainą.
4 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
7 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis poilsio dienomis, retinamas kursavimas ryte ir vakare.
9 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis. Ypač tai matosi 19-20 val. reisuose Šiaurės miestelio link – tuomet troleibusai arba važiuos kas kas 3-4 minutes, arba bus 14 minučių laukimo intervalas. Po 20 valandos – staigus reisų praretinimas iki 20-25 minučių intervalo.
13 (buvęs 18A) maršrutas – stumdomas tvarkaraštis, kai kuriuose reisuose padidintas maršruto nuvažiavimo laikas, taigi troleibusai važiuos lėčiau.
16 maršrutas – poilsio dienomis sumažinamas kursavimo dažnis, stumdomas laikas.
18 maršrutas – nors skelbiama, kad keičiami ir šio maršruto grafikai, pokyčių nepavyko aptikti.
1 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
2 maršrutas. Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad tai vienintelis troleibusų maršrutas, pagaliau susilaukęs bent simbolinio kursavimo padažninimo – deja, pasirodė, kad po tuo slepiasi gudri apgaulė: iki šiol kursavusiems 15 troleibusų nubraukta po vieną reisą, tad vienas pridėtasis kursavimo deja nepadažnins… Darbo dienomis vietoj 15 troleibusų (12 pamaininiai ir 3 pertraukiami grafikai) dirbs 16 (14 pamaininių ir 2 pertraukiami). Beje, jei iki šiandien paskutinis 2 maršruto troleibusas iki Saulėtekio iš Stoties išvažiuodavo 23:19 (du vėlesni važiavo iki troleibusų parko), pagal naująjį grafiką paskutinis pilno reiso maršrutas išvažiuos 8 minutėmis anksčiau, 23:11.
3 maršrutas. Tęsiamas 3 maršruto žlugdymas, pradėtas kartu su viešojo transporto „reforma“. Dar labiau retinamas kursavimas ir darbo, ir poilsio dienomis. Darbo dienomis iki šiol dirbo 5 pamaininiai troleibusai ir 2 – „pertraukiamu“ grafiku (t.y., tik rytinio ir vakarinio piko metu), dabar bus tik 4 pamaininiai ir 3 „pertraukiamo grafiko“ troleibusai. Poilsio dienomis iki šiol dirbo 4 pamaininiai troleibusai, o nuo vasario 1 d. dirbs tik 3 pamaininiai ir 1, dirbantis tik vieną pamainą.
4 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
7 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis poilsio dienomis, retinamas kursavimas ryte ir vakare.
9 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis. Ypač tai matosi 19-20 val. reisuose Šiaurės miestelio link – tuomet troleibusai arba važiuos kas kas 3-4 minutes, arba bus 14 minučių laukimo intervalas. Po 20 valandos – staigus reisų praretinimas iki 20-25 minučių intervalo.
13 (buvęs 18A) maršrutas – stumdomas tvarkaraštis, kai kuriuose reisuose padidintas maršruto nuvažiavimo laikas, taigi troleibusai važiuos lėčiau.
16 maršrutas – poilsio dienomis sumažinamas kursavimo dažnis, stumdomas laikas.
18 maršrutas – nors skelbiama, kad keičiami ir šio maršruto grafikai, pokyčių nepavyko aptikti.
“2 maršrutas. Vienintelis troleibusų maršrutas, pagaliau susilaukęs bent simbolinio kursavimo padažninimo. Darbo dienomis vietoj 15 troleibusų (12 pamaininiai ir 3 pertraukiami grafikai) dirbs 16 (14 pamaininių ir 2 pertraukiami)”.
Džiaugtis nėra ko. Troleibusų tai daugiau, bet reisų nepadaugėjo: iš buvusių 15 troleibusų sumažino kiekvienam po reisą ir gavosi „protingai“ pridėta. Faktiškai, tiems 15-i vairuotojų sutrumpino mėnesio valandų normą, atimant iš jų po DVI poilsio dienos. Tai tik imitacija, kad pridėjo! Na įmonėje gi ne naujovė, kad vairuotojai priversti dirbti be poilsio…
Ačiū už informaciją!
P.S. Ar reikia vertimo pvz. į lenkų kalbą?
Labai ačiū už pagalbą! – deja, lenkų kalba svetainėje bent kol kas nėra numatyta, būtų kur kas reikalingesni vertimai į rusų ir anglų kalbas…