Ekskursija į Pirmąjį troleibusų parką VilniujeЭкскурсия в первый троллейбусный парк в ВильнюсеTour to first trolleybus depot in Vilnius

Šiandien, 2013 m. rugsėjo 21-ąją, Europos judrumo savaitės šeštadienį, švenčiama ketvirtoji Europos Troleibuso diena, kurios tikslas – atkreipti dėmesį į šią viešojo transporto rūšį, papasakoti keleiviams (esamiems ir potencialiems) apie tai, kaip ji veikia ir kokie jos privalumai prieš kitas transporto rūšis, vyksta įvairūs renginiai, konkursai, viktorinos (apie tai, kokie renginiai vyko Kaune ir kituose šią dieną šventusiuose miestuose, svetainėje irgi bus parašyta).

Daugumoje miestų kaip viena iš sudedamųjų dalių yra atvirų durų dienos troleibusų parkuose ir galimybė iš arčiau pamatyti tai, kas ir kaip vyksta „užkulisiuose“ – priežiūra, remontas, kokios detalės naudojamos ir kokią funkciją jos atlieka ir t.t.

Vilniuje, deja, ši šventė dėl politinių miesto valdžios sprendimų nevyksta, taigi, smalsuoliai ir į ekskursiją troleibusų parkuose nueiti šiandien negali. Visgi ta proga trumpai prisiminkime ekskursiją į Pirmąjį troleibusų parką, vykusią 2013 m. liepos 10 d., apie kurią reportažo šioje svetainėje iki šios dienos nebuvo.Šiandien, 2013 m. rugsėjo 21-ąją, Europos judrumo savaitės šeštadienį, švenčiama ketvirtoji Europos Troleibuso diena, kurios tikslas – atkreipti dėmesį į šią viešojo transporto rūšį, papasakoti keleiviams (esamiems ir potencialiems) apie tai, kaip ji veikia ir kokie jos privalumai prieš kitas transporto rūšis, vyksta įvairūs renginiai, konkursai, viktorinos (apie tai, kokie renginiai vyko Kaune ir kituose šią dieną šventusiuose miestuose, svetainėje irgi bus parašyta).

Daugumoje miestų kaip viena iš sudedamųjų dalių yra atvirų durų dienos troleibusų parkuose ir galimybė iš arčiau pamatyti tai, kas ir kaip vyksta „užkulisiuose“ – priežiūra, remontas, kokios detalės naudojamos ir kokią funkciją jos atlieka ir t.t.

Vilniuje, deja, ši šventė dėl politinių miesto valdžios sprendimų nevyksta, taigi, smalsuoliai ir į ekskursiją troleibusų parkuose nueiti šiandien negali. Visgi ta proga trumpai prisiminkime ekskursiją į Pirmąjį troleibusų parką, vykusią 2013 m. liepos 10 d., apie kurią reportažo šioje svetainėje iki šios dienos nebuvo.Šiandien, 2013 m. rugsėjo 21-ąją, Europos judrumo savaitės šeštadienį, švenčiama ketvirtoji Europos Troleibuso diena, kurios tikslas – atkreipti dėmesį į šią viešojo transporto rūšį, papasakoti keleiviams (esamiems ir potencialiems) apie tai, kaip ji veikia ir kokie jos privalumai prieš kitas transporto rūšis, vyksta įvairūs renginiai, konkursai, viktorinos (apie tai, kokie renginiai vyko Kaune ir kituose šią dieną šventusiuose miestuose, svetainėje irgi bus parašyta).

Daugumoje miestų kaip viena iš sudedamųjų dalių yra atvirų durų dienos troleibusų parkuose ir galimybė iš arčiau pamatyti tai, kas ir kaip vyksta „užkulisiuose“ – priežiūra, remontas, kokios detalės naudojamos ir kokią funkciją jos atlieka ir t.t.

Vilniuje, deja, ši šventė dėl politinių miesto valdžios sprendimų nevyksta, taigi, smalsuoliai ir į ekskursiją troleibusų parkuose nueiti šiandien negali. Visgi ta proga trumpai prisiminkime ekskursiją į Pirmąjį troleibusų parką, vykusią 2013 m. liepos 10 d., apie kurią reportažo šioje svetainėje iki šios dienos nebuvo.Noriu padėkoti gerb. Romanui Juodkaziui, kuris mums, keturiems smalsuoliams, aprodė Pirmąjį troleibusų parką ir papasakojo, kas, kaip, kada ir kodėl daroma. Be abejo, noriu padėkoti ir kartu ekskursijoje dalyvavusiems – Skirmantui Tumeliui, kuris ir buvo šios ekskursijos iniciatorius, bei Enorca ir Sauliui.

Pirmiausia siūlyčiau perskaityti ekskursijoje dalyvavusios tinklaraštininkės (blogerės) Enorca įspūdžius (parašyta paprastai ir suprantamai paprastam žmogui): Ekskursija po pirmąjį Vilniaus troleibusų parką

o vėliau peržiūrėti taip pat ekskursijoje dalyvavusio Skirmanto Tumelio nuotraukų galeriją (publikuojamos su autoriaus sutikimu) (dalis nuotraukų taip pat yra ir straipsnyje jo tinklaraštyje, tik tekstas kiek sudėtingesnis ir yra šiek tiek klaidelių):

[DDET Išskleisti/suskleisti foto galeriją]

[/DDET]

taip pat – nuoroda ir į minėtą straipsnį: Troleibusų pirmojo parko lankymas.

Nesinori kartoti to paties, kas parašyta aukščiau minėtuose įspūdžių aprašymuose, tad paminėsiu keletą kitų faktų.

Vilnius šiuo metu turi du troleibusų parkus – pirmasis yra Žolyno g., Antakalnyje, šalia parko pavadinto Šveicarijos vardu. Jis įkurtas 1956 m., kai buvo nutiestas 7,8 km ilgio kontaktinis tinklas ir pastatytas parkas 25 troleibusams bei atsirado pirmasis troleibusų maršrutas „Antakalnis – Stotis“. Daugėjo troleibusų linijų, didėjo ir troleibusų skaičius, kol 1981 metais buvo pamatyta, kad esamoje teritorijoje troleibusai nebetelpa, todėl 1985 -taisiais buvo atidarytas ir Antrasis troleibusų parkas Viršuliškėse, Justiniškių g. Galbūt daug kam nežinomas faktas, kad (planuojant troleibusų eismo plėtrą, taigi ir troleibusų skaičiaus didėjimą) buvo planuojamas ir trečiasis parkas Naujininkuose, deja, tai taip ir liko planais, o ir dabartinis Antrasis troleibusų parkas pamažu virsta autobusų parko filialu. Remiantis „Vilniaus troleibusų” išleistais 50 ir 55 metų jubiliejams paminėti išleistais leidiniais, 2006 m. buvo 619, o 2011 m. 550 troleibusų vairuotojų. Šiuo metu troleibusų vairuotojų yra likę dar mažiau, nes dalis jų jau vairuoja autobusus…

Pirmasis troleibusų parkas, kaip jau buvo minėta, įsikūręs vaizdingoje ir ramioje Antakalnio dalyje ir (maps.lt matavimais) užima apie 4 ha plotą – auksinė vieta!:

1TP_plotas_800

Administraciniame pastate įsikūrusi ne tik UAB „Vilniaus viešasis transportas“ administracija, tačiau ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (ši įmonė sudaro transporto grafikus, sprendžia dėl maršrutų keitimo, atlieka keleivių kontrolę). Šalia yra ne tik pagrindiniai techninės priežiūros pastatai, tačiau ir pagalbiniai garažai (kuriuose, pvz., seniau buvo laikomi raudoni autobusiukai, vežioję UAB „Vilniaus troleibusai“ vairuotojus į darbą ankstyvą rytą ar parveždavę naktį po darbo – dabar jie iš čia perkelti į Autobusų parko teritoriją). Ryte troleibusai į darbą iškeliauja pro dvejus vartus (kadangi vienu metu iškeliauja į miestą labai daug troleibusų), tačiau sugrįžta tik pro pagrindinius.

Troleibusų parke lankėmės vasarą, ir, nors buvo trečiadienis, darbo dienos vidurys, prie pagrindinių vartų mus pasitiko keliasdešimt išrikiuotų troleibusų, o cechuose – tyla, kuri lyg ir neturėtų būti būdinga verdant darbams.

Pradžioje pamatėme dispečerinę, kur stebimas miesto viešojo transporto vaizdas (darbuotojos ekrane mato kažką panašaus į tai, kas vaizduojama apačioje, tik papildomai matomi konkrečių transporto priemonių garažiniai numeriai ir ar jie laikosi grafikų), koordinuojamas eismas iškilus probleminėms situacijoms:

VVT realiu laiku

Tuomet keliavome į pastatą, kuriame atliekama nuolatinė troleibusų priežiūra ir mažesni ar didesni remonto darbai (tiesa, jau liepos mėnesį troleibusų parke buvo atliekamas Karosa autobuso remontas, tikėtina, kad kuo toliau, tuo daugiau remontuojamų autobusų ir troleibusų proporcija keisis – beje, šis autobusas jau važinėja gatvėmis, o troleibusai…):

Apsižvalgę gamybinėse patalpose išėjome į lauką ir pamatėme kitą troleibusą Amber vilnis 12ac, kuris išdraskytas laukia kažkokios detalės (norisi tikėti, ji yra užsakyta):

Kur tik eisi – troleibusas – beje, kai kurie ekskursijos dalyviai buvo nustebinti, pamatę, kad ir Škoda gali važiuoti atbuline eiga (deja nepavyko suspėti nufilmuoti šį epizodą). Aptikome ir egzotiško transporto – jis darbuojasi pertempdamas troleibusus tuose parko teritorijos ruožuose, kuriuose srovės imtuvai („ūsai“) nesiekia kontaktinio tinklo:

Daugeliui vilniečių nostalgiją keliantis 9Tr troleibusas – toks liko sostinėje vienintelis, gatvėse pasirodo tik tuomet, kai yra išsinuomojamas įvairiems renginiams. Šio modelio troleibusą turi ir Kauno „Autrolis“, kur jis taip pat nuomojamas įvairiems renginiams, skirtumas tik tas, kad Vilniuje siekta išlaikyti kuo autentiškesnį išorės ir vidaus vaizdą, o Kaune vidus kardinaliai pakeistas.

Čia ir baigėme mūsų ekskursiją Pirmajame troleibusų parke. Kažką sužinojome ir pamatėme, kažko nepavyko sužinoti ar pamatyti…

Norisi tikėtis, ekskursijų dar bus, ir galbūt nuotaikos (galvojant apie ateitį) bus linksmesnės.

Pabaigai – Simono Švitros video „1-asis Vilniaus troleibusų parkas“ – iš tų dienų, kai jame dar virė darbai.

Geros visiems šventės, gerų kelionių troleibusais!

http://www.youtube.com/watch?v=QtE9GxySunsNoriu padėkoti gerb. Romanui Juodkaziui, kuris mums, keturiems smalsuoliams, aprodė Pirmąjį troleibusų parką ir papasakojo, kas, kaip, kada ir kodėl daroma. Be abejo, noriu padėkoti ir kartu ekskursijoje dalyvavusiems – Skirmantui Tumeliui, kuris ir buvo šios ekskursijos iniciatorius, bei Enorca ir Sauliui.

Pirmiausia siūlyčiau perskaityti ekskursijoje dalyvavusios tinklaraštininkės (blogerės) Enorca įspūdžius (parašyta paprastai ir suprantamai paprastam žmogui): Ekskursija po pirmąjį Vilniaus troleibusų parką

o vėliau peržiūrėti taip pat ekskursijoje dalyvavusio Skirmanto Tumelio nuotraukų galeriją (publikuojamos su autoriaus sutikimu) (dalis nuotraukų taip pat yra ir straipsnyje jo tinklaraštyje, tik tekstas kiek sudėtingesnis ir yra šiek tiek klaidelių):

[DDET Išskleisti/suskleisti foto galeriją]

[/DDET]

taip pat – nuoroda ir į minėtą straipsnį: Troleibusų pirmojo parko lankymas.

Nesinori kartoti to paties, kas parašyta aukščiau minėtuose įspūdžių aprašymuose, tad paminėsiu keletą kitų faktų.

Vilnius šiuo metu turi du troleibusų parkus – pirmasis yra Žolyno g., Antakalnyje, šalia parko pavadinto Šveicarijos vardu. Jis įkurtas 1956 m., kai buvo nutiestas 7,8 km ilgio kontaktinis tinklas ir pastatytas parkas 25 troleibusams bei atsirado pirmasis troleibusų maršrutas „Antakalnis – Stotis“. Daugėjo troleibusų linijų, didėjo ir troleibusų skaičius, kol 1981 metais buvo pamatyta, kad esamoje teritorijoje troleibusai nebetelpa, todėl 1985 -taisiais buvo atidarytas ir Antrasis troleibusų parkas Viršuliškėse, Justiniškių g. Galbūt daug kam nežinomas faktas, kad (planuojant troleibusų eismo plėtrą, taigi ir troleibusų skaičiaus didėjimą) buvo planuojamas ir trečiasis parkas Naujininkuose, deja, tai taip ir liko planais, o ir dabartinis Antrasis troleibusų parkas pamažu virsta autobusų parko filialu. Remiantis „Vilniaus troleibusų” išleistais 50 ir 55 metų jubiliejams paminėti išleistais leidiniais, 2006 m. buvo 619, o 2011 m. 550 troleibusų vairuotojų. Šiuo metu troleibusų vairuotojų yra likę dar mažiau, nes dalis jų jau vairuoja autobusus…

Pirmasis troleibusų parkas, kaip jau buvo minėta, įsikūręs vaizdingoje ir ramioje Antakalnio dalyje ir (maps.lt matavimais) užima apie 4 ha plotą – auksinė vieta!:

1TP_plotas_800

Administraciniame pastate įsikūrusi ne tik UAB „Vilniaus viešasis transportas“ administracija, tačiau ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (ši įmonė sudaro transporto grafikus, sprendžia dėl maršrutų keitimo, atlieka keleivių kontrolę). Šalia yra ne tik pagrindiniai techninės priežiūros pastatai, tačiau ir pagalbiniai garažai (kuriuose, pvz., seniau buvo laikomi raudoni autobusiukai, vežioję UAB „Vilniaus troleibusai“ vairuotojus į darbą ankstyvą rytą ar parveždavę naktį po darbo – dabar jie iš čia perkelti į Autobusų parko teritoriją). Ryte troleibusai į darbą iškeliauja pro dvejus vartus (kadangi vienu metu iškeliauja į miestą labai daug troleibusų), tačiau sugrįžta tik pro pagrindinius.

Troleibusų parke lankėmės vasarą, ir, nors buvo trečiadienis, darbo dienos vidurys, prie pagrindinių vartų mus pasitiko keliasdešimt išrikiuotų troleibusų, o cechuose – tyla, kuri lyg ir neturėtų būti būdinga verdant darbams.

Pradžioje pamatėme dispečerinę, kur stebimas miesto viešojo transporto vaizdas (darbuotojos ekrane mato kažką panašaus į tai, kas vaizduojama apačioje, tik papildomai matomi konkrečių transporto priemonių garažiniai numeriai ir ar jie laikosi grafikų), koordinuojamas eismas iškilus probleminėms situacijoms:

VVT realiu laiku

Tuomet keliavome į pastatą, kuriame atliekama nuolatinė troleibusų priežiūra ir mažesni ar didesni remonto darbai (tiesa, jau liepos mėnesį troleibusų parke buvo atliekamas Karosa autobuso remontas, tikėtina, kad kuo toliau, tuo daugiau remontuojamų autobusų ir troleibusų proporcija keisis – beje, šis autobusas jau važinėja gatvėmis, o troleibusai…):

Apsižvalgę gamybinėse patalpose išėjome į lauką ir pamatėme kitą troleibusą Amber vilnis 12ac, kuris išdraskytas laukia kažkokios detalės (norisi tikėti, ji yra užsakyta):

Kur tik eisi – troleibusas – beje, kai kurie ekskursijos dalyviai buvo nustebinti, pamatę, kad ir Škoda gali važiuoti atbuline eiga (deja nepavyko suspėti nufilmuoti šį epizodą). Aptikome ir egzotiško transporto – jis darbuojasi pertempdamas troleibusus tuose parko teritorijos ruožuose, kuriuose srovės imtuvai („ūsai“) nesiekia kontaktinio tinklo:

Daugeliui vilniečių nostalgiją keliantis 9Tr troleibusas – toks liko sostinėje vienintelis, gatvėse pasirodo tik tuomet, kai yra išsinuomojamas įvairiems renginiams. Šio modelio troleibusą turi ir Kauno „Autrolis“, kur jis taip pat nuomojamas įvairiems renginiams, skirtumas tik tas, kad Vilniuje siekta išlaikyti kuo autentiškesnį išorės ir vidaus vaizdą, o Kaune vidus kardinaliai pakeistas.

Čia ir baigėme mūsų ekskursiją Pirmajame troleibusų parke. Kažką sužinojome ir pamatėme, kažko nepavyko sužinoti ar pamatyti…

Norisi tikėtis, ekskursijų dar bus, ir galbūt nuotaikos (galvojant apie ateitį) bus linksmesnės.

Pabaigai – Simono Švitros video „1-asis Vilniaus troleibusų parkas“ – iš tų dienų, kai jame dar virė darbai.

Geros visiems šventės, gerų kelionių troleibusais!

http://www.youtube.com/watch?v=QtE9GxySunsNoriu padėkoti gerb. Romanui Juodkaziui, kuris mums, keturiems smalsuoliams, aprodė Pirmąjį troleibusų parką ir papasakojo, kas, kaip, kada ir kodėl daroma. Be abejo, noriu padėkoti ir kartu ekskursijoje dalyvavusiems – Skirmantui Tumeliui, kuris ir buvo šios ekskursijos iniciatorius, bei Enorca ir Sauliui.

Pirmiausia siūlyčiau perskaityti ekskursijoje dalyvavusios tinklaraštininkės (blogerės) Enorca įspūdžius (parašyta paprastai ir suprantamai paprastam žmogui): Ekskursija po pirmąjį Vilniaus troleibusų parką

o vėliau peržiūrėti taip pat ekskursijoje dalyvavusio Skirmanto Tumelio nuotraukų galeriją (publikuojamos su autoriaus sutikimu) (dalis nuotraukų taip pat yra ir straipsnyje jo tinklaraštyje, tik tekstas kiek sudėtingesnis ir yra šiek tiek klaidelių):

[DDET Išskleisti/suskleisti foto galeriją]

[/DDET]

taip pat – nuoroda ir į minėtą straipsnį: Troleibusų pirmojo parko lankymas.

Nesinori kartoti to paties, kas parašyta aukščiau minėtuose įspūdžių aprašymuose, tad paminėsiu keletą kitų faktų.

Vilnius šiuo metu turi du troleibusų parkus – pirmasis yra Žolyno g., Antakalnyje, šalia parko pavadinto Šveicarijos vardu. Jis įkurtas 1956 m., kai buvo nutiestas 7,8 km ilgio kontaktinis tinklas ir pastatytas parkas 25 troleibusams bei atsirado pirmasis troleibusų maršrutas „Antakalnis – Stotis“. Daugėjo troleibusų linijų, didėjo ir troleibusų skaičius, kol 1981 metais buvo pamatyta, kad esamoje teritorijoje troleibusai nebetelpa, todėl 1985 -taisiais buvo atidarytas ir Antrasis troleibusų parkas Viršuliškėse, Justiniškių g. Galbūt daug kam nežinomas faktas, kad (planuojant troleibusų eismo plėtrą, taigi ir troleibusų skaičiaus didėjimą) buvo planuojamas ir trečiasis parkas Naujininkuose, deja, tai taip ir liko planais, o ir dabartinis Antrasis troleibusų parkas pamažu virsta autobusų parko filialu. Remiantis „Vilniaus troleibusų” išleistais 50 ir 55 metų jubiliejams paminėti išleistais leidiniais, 2006 m. buvo 619, o 2011 m. 550 troleibusų vairuotojų. Šiuo metu troleibusų vairuotojų yra likę dar mažiau, nes dalis jų jau vairuoja autobusus…

Pirmasis troleibusų parkas, kaip jau buvo minėta, įsikūręs vaizdingoje ir ramioje Antakalnio dalyje ir (maps.lt matavimais) užima apie 4 ha plotą – auksinė vieta!:

1TP_plotas_800

Administraciniame pastate įsikūrusi ne tik UAB „Vilniaus viešasis transportas“ administracija, tačiau ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (ši įmonė sudaro transporto grafikus, sprendžia dėl maršrutų keitimo, atlieka keleivių kontrolę). Šalia yra ne tik pagrindiniai techninės priežiūros pastatai, tačiau ir pagalbiniai garažai (kuriuose, pvz., seniau buvo laikomi raudoni autobusiukai, vežioję UAB „Vilniaus troleibusai“ vairuotojus į darbą ankstyvą rytą ar parveždavę naktį po darbo – dabar jie iš čia perkelti į Autobusų parko teritoriją). Ryte troleibusai į darbą iškeliauja pro dvejus vartus (kadangi vienu metu iškeliauja į miestą labai daug troleibusų), tačiau sugrįžta tik pro pagrindinius.

Troleibusų parke lankėmės vasarą, ir, nors buvo trečiadienis, darbo dienos vidurys, prie pagrindinių vartų mus pasitiko keliasdešimt išrikiuotų troleibusų, o cechuose – tyla, kuri lyg ir neturėtų būti būdinga verdant darbams.

Pradžioje pamatėme dispečerinę, kur stebimas miesto viešojo transporto vaizdas (darbuotojos ekrane mato kažką panašaus į tai, kas vaizduojama apačioje, tik papildomai matomi konkrečių transporto priemonių garažiniai numeriai ir ar jie laikosi grafikų), koordinuojamas eismas iškilus probleminėms situacijoms:

VVT realiu laiku

Tuomet keliavome į pastatą, kuriame atliekama nuolatinė troleibusų priežiūra ir mažesni ar didesni remonto darbai (tiesa, jau liepos mėnesį troleibusų parke buvo atliekamas Karosa autobuso remontas, tikėtina, kad kuo toliau, tuo daugiau remontuojamų autobusų ir troleibusų proporcija keisis – beje, šis autobusas jau važinėja gatvėmis, o troleibusai…):

Apsižvalgę gamybinėse patalpose išėjome į lauką ir pamatėme kitą troleibusą Amber vilnis 12ac, kuris išdraskytas laukia kažkokios detalės (norisi tikėti, ji yra užsakyta):

Kur tik eisi – troleibusas – beje, kai kurie ekskursijos dalyviai buvo nustebinti, pamatę, kad ir Škoda gali važiuoti atbuline eiga (deja nepavyko suspėti nufilmuoti šį epizodą). Aptikome ir egzotiško transporto – jis darbuojasi pertempdamas troleibusus tuose parko teritorijos ruožuose, kuriuose srovės imtuvai („ūsai“) nesiekia kontaktinio tinklo:

Daugeliui vilniečių nostalgiją keliantis 9Tr troleibusas – toks liko sostinėje vienintelis, gatvėse pasirodo tik tuomet, kai yra išsinuomojamas įvairiems renginiams. Šio modelio troleibusą turi ir Kauno „Autrolis“, kur jis taip pat nuomojamas įvairiems renginiams, skirtumas tik tas, kad Vilniuje siekta išlaikyti kuo autentiškesnį išorės ir vidaus vaizdą, o Kaune vidus kardinaliai pakeistas.

Čia ir baigėme mūsų ekskursiją Pirmajame troleibusų parke. Kažką sužinojome ir pamatėme, kažko nepavyko sužinoti ar pamatyti…

Norisi tikėtis, ekskursijų dar bus, ir galbūt nuotaikos (galvojant apie ateitį) bus linksmesnės.

Pabaigai – Simono Švitros video „1-asis Vilniaus troleibusų parkas“ – iš tų dienų, kai jame dar virė darbai.

Geros visiems šventės, gerų kelionių troleibusais!

http://www.youtube.com/watch?v=QtE9GxySuns

10 thoughts on “Ekskursija į Pirmąjį troleibusų parką VilniujeЭкскурсия в первый троллейбусный парк в ВильнюсеTour to first trolleybus depot in Vilnius

    1. Įdomu, viename forume skaičiau apie Naujininkus… dėkoju, būtinai pasidomėsiu daugiau!

  1. Na ir betvarkė troleibusų parke… Beje, Škoda 2600 jau metus neremontuojama… Supūs…

    1. Dėl tvarkos – tai čia dar lyg ir neblogai viskas, o bet tačiau kiek teko iš vairuotojų (beje, ir autobusus vairuojančių) girdėti, kas darosi Justiniškėse, kai ten prasidėjo autobusų era…
      Taip, su 2600-tuoju yra blogai – troleibusas geras ir tiesiog neatvežama reikiama detalė – ją jau pėsčiomis buvo galima per tiek laiko atsinešti.

  2. Tai kad ten Škoda 14 Tr saugikliai sudego per gaisrą. Juk Justiniškėse yra tiek daug donorų, kurie tikrai neišvažiuos. Tai saugiklius galima ”pasiskolinti”.

    P.S. Ar galima pakeisti šriftą, kai rašoma?

    1. Turite omenyje 15Tr? Dabar nepamenu tiksliai kokia detalė reikalinga, pamenu tik tai, kad minėta detalė nuo 14Tr netinka dėl skirtingo variklio.

      Dėl šrifto – galima mėginti keisti, o koks, Jūsų manymu, jis turėtų būti? Čia tiesiog naudojamas standartinis numatytas šablone.

  3. Dėl ŠKODA TR15 jau senai sakyta kad jie mums nelabai reikalingi nėra tokio žmonių srauto. 2600 reikalingas planinis remontas. O jeigu 2600 planinį remontą jau turėjo,antro gali jau nelaukti. Bet kuris troleibusas per visa savo gyvenimą gali turėti viena planinį remontą,nebent pakeitė įstatymus.

    1. Srautai yra, net dienos (nepiko) metu žmonės kai kuriais maršrutais važiuoja kaip silkės, ir tai visiškai nepanašu į orų keliavimą viešuoju transportu. Pasaulyje išvis einama link to, kad viešajame transporte visi keleiviai gautų sėdimas vietas kelionės metu. Žinoma dabar, kai tarkim 16 ar 19 troleibusų trasas didžiąja dalimi pradėjo dubliuoti G autobusai, juose keleivių sumažėjo – tačiau kadangi VVT nuolat dejuoja dėl triašių autobusų trūkumo, kodėl negalėtų būti išnaudojami triašiai troleibusai, tinkamai sudėliojus grafikus? 2600 tokio remonto prireikė dėl ilgo buvimo patvoryje, kai laiku nebuvo užsakytas jėgos automatas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *