[:lt]
Nuo 2013 m. liepos mėnesio prasidėjusi Vilniaus m. viešojo transporto reforma tęsiasi, išmėgindama ne tik keleivių kojų eiklumą, šokinėjant iš vienos transporto priemonės į kitą (nes tiesioginiai maršrutai – senamadiška!), bet ir atmintį, kadangi reikia atsiminti ne tik kur kas važiuoja, bet ir kur sustoja – nekalbant apie tai, kad turite nepamiršti, kada baigiasi Jūsų pažymėto pusvalandinio ar valandinio bilieto galiojimas.
Žmonės neretai sako, kad nežino, kam galėtų išreikšti „padėką“ už šias ir kitas naujoves. Todėl ir skelbiama ši glausta kontaktinė informacija – naudokitės patys, nepamirškite perduoti ir kitiems.
Kastytis Lubys, „optimizacijos“ reformos vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus Eismo valdymo poskyrio vyr. specialistas, tel. (8 5) 211 2115, el. paštas [email protected].
Viešojo transporto „optimizavimo“ grupė: [email protected].
SĮ „Susisiekimo paslaugos“, sudaranti autobusų ir troleibusų grafikus, Žolyno g. 15, 3 aukštas. https://www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos. Tel./faks. 270 93 39. El. p. [email protected]. Darbo laikas I–V 8.30–17.00, pietūs: 12.00–12.30. Taip pat klientų aptarnavimo centras Gedimino pr. 9A (V. Kudirkos aikštė). Tel. 210 70 50, darbo laikas I – V 7.00-20.00, VI 9.30-18.00.
[:ru]
Nuo 2013 m. liepos mėnesio prasidėjusi Vilniaus m. viešojo transporto reforma tęsiasi, išmėgindama ne tik keleivių kojų eiklumą, šokinėjant iš vienos transporto priemonės į kitą (nes tiesioginiai maršrutai – senamadiška!), bet ir atmintį, kadangi reikia atsiminti ne tik kur kas važiuoja, bet ir kur sustoja – nekalbant apie tai, kad turite nepamiršti, kada baigiasi Jūsų pažymėto pusvalandinio ar valandinio bilieto galiojimas.
Žmonės neretai sako, kad nežino, kam galėtų išreikšti „padėką“ už šias ir kitas naujoves. Todėl ir skelbiama ši glausta kontaktinė informacija – naudokitės patys, nepamirškite perduoti ir kitiems.
Kastytis Lubys, „optimizacijos“ reformos vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus Eismo valdymo poskyrio vyr. specialistas, tel. (8 5) 211 2115, el. paštas [email protected].
Viešojo transporto „optimizavimo“ grupė: [email protected].
SĮ „Susisiekimo paslaugos“, sudaranti autobusų ir troleibusų grafikus, Žolyno g. 15, 3 aukštas. https://www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos. Tel./faks. 270 93 39. El. p. [email protected]. Darbo laikas I–V 8.30–17.00, pietūs: 12.00–12.30. Taip pat klientų aptarnavimo centras Gedimino pr. 9A (V. Kudirkos aikštė). Tel. 210 70 50, darbo laikas I – V 7.00-20.00, VI 9.30-18.00.
[:en]
Public transport reform in Vilnius which has begun in July, 2013 continues, and it is trying not only the nimbleness of your feet, when you must jump from one vehicle to another (these days, municipality of Vilnius says, direct routes are an old-fashioned remnant!), it also exams your memory, too, as you have to remember not only what goes where, but also where it stops – not to mention the fact you have to keep in mind when validity of your selected half-hour or hourly ticket ends.
People often say they do not know where they can express their „gratitude” for these and other innovations. Therefore we are publishing this short list of contact details – use them by yourself, please, and please do not forget to pass them on to your friends.
Kastytis Lubys, the executive of „optimisation“ reform: senior specialist of City transport division, City economy and transport department of Vilnius city municipality, phone +370 5 211 2115, email [email protected].
Evaldas Matonis, chief of City transport division, City economy and transport department of Vilnius city municipality, phone +370 5 211 2142, email [email protected].
„Optimisation” group of public transport: [email protected].
SĮ „Susisiekimo paslaugos“, which is making bus and trolleybus schedules, Žolyno g. 15, 4th floor, https://www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos. Phone/fax +370 5 270 93 39, email [email protected]. Working hours I–V 8.30 a.m.–5.00 p.m., lunchtime: 12.00–12.30 p.m. There’s also a center of customer service which is located at Gedimino av. 9A (V. Kudirkos square). Phone number +370 5 210 70 50, working hours I – V 7.00 a.m.-8.00 p.m., VI 9.30 a.m.-6.00 p.m.
[:]
Gal kas žino, ar teisiškai numatyta kokia nors procedūra, kuria pasinaudoję miestiečiai gali pareikšti nepasitikėjimą pasamdytu miesto administratoriumi (t.y. meru) ir mandagiai išprašyti jį iš pareigų?
Mero mėgstamų prancūzų pavyzdys rodo, kad tokiais atvejais efektyviausias būdas yra giljotina, bet vis dėlto gal yra švelnesnių būdų?
Deja, jis jaučiasi labai saugiai, nes tai tegali padaryti miesto taryba, na, galbūt, teismas…
Man ir kilo klausimas: kaip išprašyti kreivai valdantį merą. Ironija ir skundai mažai ką keičia reikiamo rezultato link.
Pradėkime patys nagrinėti įstatymus ir surasim būdų kaip išprašyti merą iš jo kėdės. Na dar prisiminkime apie tokią priemonę kaip rinkimai: „užauginkime” savo žmogų, kuris įves reikiamą tvarką mieste ir išrinkime jį per rinkimus.
Kiek žinau, tėra du išprašymo būdai (pataisykite, jei klystu): 1) miesto taryba pareiškia nepasitikėjimą ir jei balsavimo metu nepasitikėjimui pritariama, meras netenka posto; 2) nuo pareigų nušalina teisinės institucijos. Vilniaus atveju dabar pirmasis variantas sunkiai tikėtinas, nes opozicija per silpna, o pozicijoje yra taikliai sustyguota, kas kam ką, kad būtų ir toliau sėkmingai vykdomi reikalingi reikaliukai, antrasis variantas – po gavimo per nosį „už gerus darbus” turbūt buvo pasimokyta ir apsistatyta ne tik viešųjų ryšių specais, bet ir kokybiškai dirbančiais ir nepigiais teisininkais.
Dėl rinkimų ir žmogaus „užauginimo” – liūdna tai sakyti, bet Lietuvoje neretai geras žmogus ima ir pasikeičia pasilipęs pareigose. O ir šiaip, tiesioginių mero rinkimų juk nėra, tai viena, antra – negi nežinote, kas Vilniuje geriausiai dirba su viešaisiais ryšiais? 😉
Gerbiamas Mariau, galva duota tam, kad mąstyti ir kurti naujus tikslo siekimo būdus. Na o jei tik ašaras lieti tai belieka tik pasiūlyti užsikloti paklode ir iš lėto slinkti link kapų.
Jokio skirtumo kas dirba Vilniuje su viešaisiais ryšiais ar teisininkais (teisininkai irgi yra tik įstatymo interpretatoriai ir kalbėtojai). Viešūjų ryšių specai yra paprasti kalbėtojai skirti problemoms užkalbėti ir suprantantiems žmonėms reikalo esmę jie nė motais. Suprantantys ir mąstantys savo galva atmes visas tuščias kalbas ir lips parazitams ant kulnų siekdami savo tikslo. Antraip parazitai užsisės ant galvų (jau sėdi).
„Užauginti” žmogų-valdytoją galima, tik pirma tą gerumą reikia apibrėžti. Dažnai „geri” žmonės būna tik žodžiais geri, o praktikoje eiliniai kalbėtojai. Maža geranoriškumo, nuoširdumo, sąžinės dar reikia ir KOMPETENCIJOS spręndžiant vieną ar kitą klausimą. O jos pas daugelį „gerų” ir nėra. Esami „valdytojai” ir kompetencijos neturi (kompetencija pavojinga jų šeimininkams) – jie skirti tik svetimų interesų stumimui.