Įmonėje VVT – šventė aukcionų ir įkeitimų foneВ компании VVT – праздник на фоне аукционов и залоговA Celebration in the company VVT in the background of auctions and pledges

AP-VT-VVT logoUAB „Vilniaus viešasis transportas“ 2014-11-14, penktadienį, paminėjo 3 metų sukaktį. Oficialus pranešimas apie šventę pateikiamas ebus.lt: „Vilniaus viešasis transportas“ paminėjo trečiąjį gimtadienį“ – na o mes, kaip įprasta, į viską pažvelgsime kiek kitaip.

AP-VT-VVT logoUAB „Vilniaus viešasis transportas“ 2014-11-14, penktadienį, paminėjo 3 metų sukaktį. Oficialus pranešimas apie šventę pateikiamas ebus.lt: „Vilniaus viešasis transportas“ paminėjo trečiąjį gimtadienį“ – na o mes, kaip įprasta, į viską pažvelgsime kiek kitaip.

AP-VT-VVT logoUAB „Vilniaus viešasis transportas“ 2014-11-14, penktadienį, paminėjo 3 metų sukaktį. Oficialus pranešimas apie šventę pateikiamas ebus.lt: „Vilniaus viešasis transportas“ paminėjo trečiąjį gimtadienį“ – na o mes, kaip įprasta, į viską pažvelgsime kiek kitaip.

Remiantis rekvizitai.vz.lt duomenimis, prieš įmonių sujungimą (o tiksliau, prieš „Vilniaus troleibusų“ prijungimą prie „Vilniaus autobusų“) „Vilniaus troleibusai“ turėjo 1066 darbuotojus (apdraustuosius), o „Vilniaus autobusai“ – 1073 darbuotojus (apdraustuosius). Iš viso abiejose įmonėse dirbo 2139 darbuotojai (apdraustieji).

Naujoji bendra įmonė, pradėjusi veiklą su 2142 darbuotojais 2011-11-23, mažiausią darbuotojų skaičių turėjo 2013-07-07 – jų buvo 2115. Gana keista, kad būtent tuomet įmonė tapo vieninteliu viešojo transporto paslaugos teikėju Vilniuje – o darbuotojų sumažėjo. Visgi netrukus darbuotojų skaičius ir vėl ėmė augti, ir jau 2013-10-22 buvo pasiektas 2200 darbuotojų skaičius. Didžiausias įmonės darbuotojų skaičius buvo registruotas 2014-02-28 – tą dieną pranešama apie 2213 darbuotojų (taigi, 74 darbuotojais daugiau nei dirbo prieš sujungiant įmones). Nuo šių metų vasaros, nepaisant troleibusų remonto darbuotojų skaičiaus mažinimo troleibusų parkuose, įmonėje dirba apie 2200 darbuotojų.

Pati įmonė dokumente, kuris pateikiamas viešai įmonės interneto svetainėje, pavadintame „UAB „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojų vidutinis mėnesinis nustatytasis (paskirtasis) darbo užmokestis“, rašo, kad 2014 metų III ketvirtį joje dirbo 2176 darbuotojai.

Neturime galimybės palyginti, kaip pasikeitė įmonės darbuotojų struktūra nuo įmonės sukūrimo iki šių dienų, ar darbuotojų skaičius didėjo tik vairuotojų, ar ir ofisinių darbuotojų sąskaita (tegalime pasakyti, kad šią vasarą, prisidengiant „reorganizacija“, iš generalinio direktoriaus pavaduotojo pareigų buvo išmestas paskutinis UAB „Vilniaus troleibusai“ vadovas Vidmantas Striška, taip pat sumažintas troleibusus aptarnaujančio personalo skaičius, o netrukus ir apsaugos paslaugas troleibusų parkuose teiks privati tarnyba, o ne įmonės darbuotojai).  Jei darbuotojų, tiesiogiai nesusijusių su  keleivių vežimu, skaičius ne mažėjo, bet didėjo – kokia tuomet buvo dviejų įmonių sujungimo prasmė? Vien tik užsibrėžtas troleibusų sistemos naikinimas?

Na, bet kol kas tolimesnius apmąstymus palikime ir pereikime prie šventės. Juk šitoks jubiliejus – net 3 metai nuo įmonės atsiradimo! Ir tuomet, kai savivaldybė pradeda miesto maršrutų atidavimą privačiam vežėjui (tuo pačiu drastiškai mažindama savo įmonės vertę, nes įmonės vertė – ne tik jos turimi pastatai ar transporto priemonės, bet ir aptarnaujama rinkos dalis), tuomet, kai savivaldybė nurodo įmonei drastiškai apkarpyti išlaidas, ir, nepaisant padidėjusių įplaukų už keleivių pervežimą (sumažintas PVM, padidėję keleivių srautai) perveda dar mažiau lėšų nei iki šiol, ir kuomet įmonė už metalo laužo kainą pardavinėja aukcionuose troleibusus, o autobusus planuoja įkeisti, tuomet, kai darbuotojai kasdien galvoja, ar po kurio laiko darbą turės, ar ne – juk pats laikas švęsti, ar ne?

Tad šventė ir įvyko. Ne, furšeto Žolyno gatvėje šį kartą nebuvo – turbūt buvo pagalvota, o kaip visa tai atrodys, jei iš už kampo išlįs koks žurnalistas, kaip čia liejasi šampanas maro metu? Todėl oficialiojoje dalyje, į kurią atvyko ir meras Artūras Zuokas, administracijos direktorius Valdas Klimantavičius, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis (beje, gal kas nori paspėlioti, kuris iš jų atvyko viešuoju transportu?), buvo dalinami padėkos raštai su gėlėmis ir spaudžiamos rankos, taip pat rėžiamos kalbos su palinkėjimais.

Sveikinami buvo tie įmonės darbuotojai, kurių stažas bendrovėje (įskaitant stažą, įgytą bendrovėse „Vilniaus troleibusai“ arba „Vilniaus autobusai“) yra 20, 25, 30 ir t.t. metų (ir per pastaruosius metus neturėjusieji nuobaudų ar skundų dėl jų darbo). Yra žmonių, dirbančių net 50 metų! Nėra abejonių, kad darbuotojų apdovanojimai yra svarbus dalykas, motyvuojant darbuotojus siekti kuo geresnės darbo kokybės – visgi ar dabartinėje situacijoje darbuotojui yra svarbiau gauti padėkos raštą, ar būti ramiam dėl įmonės ateities ir darbo joje?

Prieš šventę buvo kalbama, kad už kiekvienus papildomus 5 metus darbo apdovanotieji gaus 50 litų paskatinimą į banko sąskaitą, tačiau kodėl 35 metų darbo stažą turintys žmonės gavo ne 350, o 300 litų – lieka neaišku – matyt, buvo taikomos kitokios skaičiavimo formulės.

Šventėje taip pat dalyvavo 1986 – 2009 m. įmonei „Vilniaus troleibusai“ vadovavęs Jonas Bagdonavičius (paskutiniojo vadovo Vidmanto Striškos, iš UAB „Vilniaus viešasis transportas“ atleisto šią vasarą, šventėje nebuvo), taip pat 34 metus įmonės „Vilniaus autobusai“ pirmtakėje dirbęs ir jai vadovavęs Algimantas Klemensas Baublys. Pirmiausia buvo apdovanoti 1-ojo troleibusų parko, vėliau – 2-ojo troleibusų parko darbuotojai. Paskutinieji apdovanojimų sulaukė ilgamečiai autobusų parko darbuotojai, kurių dalis, šventei pasibaigus, išvyko į šventės pratęsimą autobusų parko pirtelėje.

Kelios akimirkos iš apdovanojimų šventės – ačiū už nuotraukas Alinai Ryžinskajai ir VVT darbuotojams už informaciją!

Remiantis rekvizitai.vz.lt duomenimis, prieš įmonių sujungimą (o tiksliau, prieš „Vilniaus troleibusų“ prijungimą prie „Vilniaus autobusų“) „Vilniaus troleibusai“ turėjo 1066 darbuotojus (apdraustuosius), o „Vilniaus autobusai“ – 1073 darbuotojus (apdraustuosius). Iš viso abiejose įmonėse dirbo 2139 darbuotojai (apdraustieji).

Naujoji bendra įmonė, pradėjusi veiklą su 2142 darbuotojais 2011-11-23, mažiausią darbuotojų skaičių turėjo 2013-07-07 – jų buvo 2115. Gana keista, kad būtent tuomet įmonė tapo vieninteliu viešojo transporto paslaugos teikėju Vilniuje – o darbuotojų sumažėjo. Visgi netrukus darbuotojų skaičius ir vėl ėmė augti, ir jau 2013-10-22 buvo pasiektas 2200 darbuotojų skaičius. Didžiausias įmonės darbuotojų skaičius buvo registruotas 2014-02-28 – tą dieną pranešama apie 2213 darbuotojų (taigi, 74 darbuotojais daugiau nei dirbo prieš sujungiant įmones). Nuo šių metų vasaros, nepaisant troleibusų remonto darbuotojų skaičiaus mažinimo troleibusų parkuose, įmonėje dirba apie 2200 darbuotojų.

Pati įmonė dokumente, kuris pateikiamas viešai įmonės interneto svetainėje, pavadintame „UAB „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojų vidutinis mėnesinis nustatytasis (paskirtasis) darbo užmokestis“, rašo, kad 2014 metų III ketvirtį joje dirbo 2176 darbuotojai.

Neturime galimybės palyginti, kaip pasikeitė įmonės darbuotojų struktūra nuo įmonės sukūrimo iki šių dienų, ar darbuotojų skaičius didėjo tik vairuotojų, ar ir ofisinių darbuotojų sąskaita (tegalime pasakyti, kad šią vasarą, prisidengiant „reorganizacija“, iš generalinio direktoriaus pavaduotojo pareigų buvo išmestas paskutinis UAB „Vilniaus troleibusai“ vadovas Vidmantas Striška, taip pat sumažintas troleibusus aptarnaujančio personalo skaičius, o netrukus ir apsaugos paslaugas troleibusų parkuose teiks privati tarnyba, o ne įmonės darbuotojai).  Jei darbuotojų, tiesiogiai nesusijusių su  keleivių vežimu, skaičius ne mažėjo, bet didėjo – kokia tuomet buvo dviejų įmonių sujungimo prasmė? Vien tik užsibrėžtas troleibusų sistemos naikinimas?

Na, bet kol kas tolimesnius apmąstymus palikime ir pereikime prie šventės. Juk šitoks jubiliejus – net 3 metai nuo įmonės atsiradimo! Ir tuomet, kai savivaldybė pradeda miesto maršrutų atidavimą privačiam vežėjui (tuo pačiu drastiškai mažindama savo įmonės vertę, nes įmonės vertė – ne tik jos turimi pastatai ar transporto priemonės, bet ir aptarnaujama rinkos dalis), tuomet, kai savivaldybė nurodo įmonei drastiškai apkarpyti išlaidas, ir, nepaisant padidėjusių įplaukų už keleivių pervežimą (sumažintas PVM, padidėję keleivių srautai) perveda dar mažiau lėšų nei iki šiol, ir kuomet įmonė už metalo laužo kainą pardavinėja aukcionuose troleibusus, o autobusus planuoja įkeisti, tuomet, kai darbuotojai kasdien galvoja, ar po kurio laiko darbą turės, ar ne – juk pats laikas švęsti, ar ne?

Tad šventė ir įvyko. Ne, furšeto Žolyno gatvėje šį kartą nebuvo – turbūt buvo pagalvota, o kaip visa tai atrodys, jei iš už kampo išlįs koks žurnalistas, kaip čia liejasi šampanas maro metu? Todėl oficialiojoje dalyje, į kurią atvyko ir meras Artūras Zuokas, administracijos direktorius Valdas Klimantavičius, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis (beje, gal kas nori paspėlioti, kuris iš jų atvyko viešuoju transportu?), buvo dalinami padėkos raštai su gėlėmis ir spaudžiamos rankos, taip pat rėžiamos kalbos su palinkėjimais.

Sveikinami buvo tie įmonės darbuotojai, kurių stažas bendrovėje (įskaitant stažą, įgytą bendrovėse „Vilniaus troleibusai“ arba „Vilniaus autobusai“) yra 20, 25, 30 ir t.t. metų (ir per pastaruosius metus neturėjusieji nuobaudų ar skundų dėl jų darbo). Yra žmonių, dirbančių net 50 metų! Nėra abejonių, kad darbuotojų apdovanojimai yra svarbus dalykas, motyvuojant darbuotojus siekti kuo geresnės darbo kokybės – visgi ar dabartinėje situacijoje darbuotojui yra svarbiau gauti padėkos raštą, ar būti ramiam dėl įmonės ateities ir darbo joje?

Prieš šventę buvo kalbama, kad už kiekvienus papildomus 5 metus darbo apdovanotieji gaus 50 litų paskatinimą į banko sąskaitą, tačiau kodėl 35 metų darbo stažą turintys žmonės gavo ne 350, o 300 litų – lieka neaišku – matyt, buvo taikomos kitokios skaičiavimo formulės.

Šventėje taip pat dalyvavo 1986 – 2009 m. įmonei „Vilniaus troleibusai“ vadovavęs Jonas Bagdonavičius (paskutiniojo vadovo Vidmanto Striškos, iš UAB „Vilniaus viešasis transportas“ atleisto šią vasarą, šventėje nebuvo), taip pat 34 metus įmonės „Vilniaus autobusai“ pirmtakėje dirbęs ir jai vadovavęs Algimantas Klemensas Baublys. Pirmiausia buvo apdovanoti 1-ojo troleibusų parko, vėliau – 2-ojo troleibusų parko darbuotojai. Paskutinieji apdovanojimų sulaukė ilgamečiai autobusų parko darbuotojai, kurių dalis, šventei pasibaigus, išvyko į šventės pratęsimą autobusų parko pirtelėje.

Kelios akimirkos iš apdovanojimų šventės – ačiū už nuotraukas Alinai Ryžinskajai ir VVT darbuotojams už informaciją!

Remiantis rekvizitai.vz.lt duomenimis, prieš įmonių sujungimą (o tiksliau, prieš „Vilniaus troleibusų“ prijungimą prie „Vilniaus autobusų“) „Vilniaus troleibusai“ turėjo 1066 darbuotojus (apdraustuosius), o „Vilniaus autobusai“ – 1073 darbuotojus (apdraustuosius). Iš viso abiejose įmonėse dirbo 2139 darbuotojai (apdraustieji).

Naujoji bendra įmonė, pradėjusi veiklą su 2142 darbuotojais 2011-11-23, mažiausią darbuotojų skaičių turėjo 2013-07-07 – jų buvo 2115. Gana keista, kad būtent tuomet įmonė tapo vieninteliu viešojo transporto paslaugos teikėju Vilniuje – o darbuotojų sumažėjo. Visgi netrukus darbuotojų skaičius ir vėl ėmė augti, ir jau 2013-10-22 buvo pasiektas 2200 darbuotojų skaičius. Didžiausias įmonės darbuotojų skaičius buvo registruotas 2014-02-28 – tą dieną pranešama apie 2213 darbuotojų (taigi, 74 darbuotojais daugiau nei dirbo prieš sujungiant įmones). Nuo šių metų vasaros, nepaisant troleibusų remonto darbuotojų skaičiaus mažinimo troleibusų parkuose, įmonėje dirba apie 2200 darbuotojų.

Pati įmonė dokumente, kuris pateikiamas viešai įmonės interneto svetainėje, pavadintame „UAB „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojų vidutinis mėnesinis nustatytasis (paskirtasis) darbo užmokestis“, rašo, kad 2014 metų III ketvirtį joje dirbo 2176 darbuotojai.

Neturime galimybės palyginti, kaip pasikeitė įmonės darbuotojų struktūra nuo įmonės sukūrimo iki šių dienų, ar darbuotojų skaičius didėjo tik vairuotojų, ar ir ofisinių darbuotojų sąskaita (tegalime pasakyti, kad šią vasarą, prisidengiant „reorganizacija“, iš generalinio direktoriaus pavaduotojo pareigų buvo išmestas paskutinis UAB „Vilniaus troleibusai“ vadovas Vidmantas Striška, taip pat sumažintas troleibusus aptarnaujančio personalo skaičius, o netrukus ir apsaugos paslaugas troleibusų parkuose teiks privati tarnyba, o ne įmonės darbuotojai).  Jei darbuotojų, tiesiogiai nesusijusių su  keleivių vežimu, skaičius ne mažėjo, bet didėjo – kokia tuomet buvo dviejų įmonių sujungimo prasmė? Vien tik užsibrėžtas troleibusų sistemos naikinimas?

Na, bet kol kas tolimesnius apmąstymus palikime ir pereikime prie šventės. Juk šitoks jubiliejus – net 3 metai nuo įmonės atsiradimo! Ir tuomet, kai savivaldybė pradeda miesto maršrutų atidavimą privačiam vežėjui (tuo pačiu drastiškai mažindama savo įmonės vertę, nes įmonės vertė – ne tik jos turimi pastatai ar transporto priemonės, bet ir aptarnaujama rinkos dalis), tuomet, kai savivaldybė nurodo įmonei drastiškai apkarpyti išlaidas, ir, nepaisant padidėjusių įplaukų už keleivių pervežimą (sumažintas PVM, padidėję keleivių srautai) perveda dar mažiau lėšų nei iki šiol, ir kuomet įmonė už metalo laužo kainą pardavinėja aukcionuose troleibusus, o autobusus planuoja įkeisti, tuomet, kai darbuotojai kasdien galvoja, ar po kurio laiko darbą turės, ar ne – juk pats laikas švęsti, ar ne?

Tad šventė ir įvyko. Ne, furšeto Žolyno gatvėje šį kartą nebuvo – turbūt buvo pagalvota, o kaip visa tai atrodys, jei iš už kampo išlįs koks žurnalistas, kaip čia liejasi šampanas maro metu? Todėl oficialiojoje dalyje, į kurią atvyko ir meras Artūras Zuokas, administracijos direktorius Valdas Klimantavičius, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis (beje, gal kas nori paspėlioti, kuris iš jų atvyko viešuoju transportu?), buvo dalinami padėkos raštai su gėlėmis ir spaudžiamos rankos, taip pat rėžiamos kalbos su palinkėjimais.

Sveikinami buvo tie įmonės darbuotojai, kurių stažas bendrovėje (įskaitant stažą, įgytą bendrovėse „Vilniaus troleibusai“ arba „Vilniaus autobusai“) yra 20, 25, 30 ir t.t. metų (ir per pastaruosius metus neturėjusieji nuobaudų ar skundų dėl jų darbo). Yra žmonių, dirbančių net 50 metų! Nėra abejonių, kad darbuotojų apdovanojimai yra svarbus dalykas, motyvuojant darbuotojus siekti kuo geresnės darbo kokybės – visgi ar dabartinėje situacijoje darbuotojui yra svarbiau gauti padėkos raštą, ar būti ramiam dėl įmonės ateities ir darbo joje?

Prieš šventę buvo kalbama, kad už kiekvienus papildomus 5 metus darbo apdovanotieji gaus 50 litų paskatinimą į banko sąskaitą, tačiau kodėl 35 metų darbo stažą turintys žmonės gavo ne 350, o 300 litų – lieka neaišku – matyt, buvo taikomos kitokios skaičiavimo formulės.

Šventėje taip pat dalyvavo 1986 – 2009 m. įmonei „Vilniaus troleibusai“ vadovavęs Jonas Bagdonavičius (paskutiniojo vadovo Vidmanto Striškos, iš UAB „Vilniaus viešasis transportas“ atleisto šią vasarą, šventėje nebuvo), taip pat 34 metus įmonės „Vilniaus autobusai“ pirmtakėje dirbęs ir jai vadovavęs Algimantas Klemensas Baublys. Pirmiausia buvo apdovanoti 1-ojo troleibusų parko, vėliau – 2-ojo troleibusų parko darbuotojai. Paskutinieji apdovanojimų sulaukė ilgamečiai autobusų parko darbuotojai, kurių dalis, šventei pasibaigus, išvyko į šventės pratęsimą autobusų parko pirtelėje.

Kelios akimirkos iš apdovanojimų šventės – ačiū už nuotraukas Alinai Ryžinskajai ir VVT darbuotojams už informaciją!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *